Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@00:04:25 GMT

ستاره سابق بارسا و سوپرگل در لباس لیورپول (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۶۹۱۷۸

ستاره خط هافبک لیورپول با شلیکی دیدنی قفل دروازه پورتو را شکست و گل اول تیمش را در مسابقه امروز به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که دیدار تیم‌های لیورپول و پورتو در شب پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 50 دقیقه بدون گل مساوی دنبال می‌شد، روی برگشت توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی، تیاگو آلکانترا ستاره اسپانیایی تیم فوتبال لیورپول اقدام به شوت‌زنی کرد که شوت زیبای او بعد از عبور از بین پاهای مدافع پورتو به گوشه دروازه این تیم رفت و کاری از دروازه‌بان هم ساخته نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شلیک دیدنی تیاگو باعث شد تا شاگردان کلوپ در مصاف خانگی امشب بتوانند به گل برتری دست پیدا کنند و با خیالی آسوده به ادامه رقابت بپردازند؛ آن‌هم در شرایطی که صعود لیورپول مسجل شده و شاگردان کلوپ به دنبال صعود با حداکثر امتیاز ممکن هستند.

 

ستاره سابق بارسا بعد از گل زیبایی که به ثمر رساند، به آغوش کلوپ رفت و شادی بعد از گل خود را با این سرمربی آلمانی تقسیم کرد؛ این پنجمین گل لیورپول در این فصل از رقابت‌ها بود که با شوت از بیرون محوطه جریمه به دست می‌آید.

 

 

 

در روزهای گذشته شایعاتی درباره تمایل ژاوی به جذب تیاگو آلکانترا مطرح شده بود، با این‌حال این بازیکن به قرارداد با لیورپول پایبند بوده و بعید به نظر می‌رسد فعلا قصدی برای ترک آنفیلد داشته باشد.

تیاگو آلکانتارا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیاگو آلکانتارا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند

روند پیشرفت این وینگر بلژیکی زیر نظر تیاگو موتا کاملاً چشمگیر بوده است.

الکسیس سالماکرز وینگر بلژیکی بولونیا که در تابستان گذشته از میلان به صورت قرضی جدا شد، به فعالیت خود در بولونیا ادامه خواهد داد. او یکی از ستاره های تیم تیاگو موتا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ بولونیا از عملکرد سالماکرز کاملا رضایت دارد او در مقطع پایانی فصل با عملکرد درخشان و گل های حساس خود، نقش مهمی در جمع آوری امتیازات برای تیم موتا داشته است. روسوبلو به اطلاع میلان رسانده که در پایان فصل، بند خرید این وینگر ۲۴ ساله را فعال خواهد کرد. بولونیا با مبلغی در حدود ۹ میلیون یورو می تواند قرارداد سائلماکرز را دائمی کند. او در 26 بازی فصل جاری سری آ موفق به ثبت 4 گل و 2۱ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟