Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسدپور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با پیگیری نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ، درخواست فرماندار و مدیران شهرستان دیر به همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و همکاری شرکت نفت وگاز یک فروند بالگرد شرکت نفت وگاز پارس برای یافتن صیادان ناپدید شده دیری بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته  فرماندار شهرستان دیر در گفت وگو با ایرنا  برای نجات صیادان مفقود شده این شهرستان اعلام نیاز به اعزام بالگرد کرده بود.

یونس باربرز افزود: روز سه شنبه هفته جاری بر اثر طوفانی شدن دریا و نامساعد بودن هوا یک قایق صیادی اهل دیر با سه سرنشین در دریا مفقود و ارتباط آنان با خانواده قطع شده و هنوز به ساحل برنگشته اند.

وی گفت: با اطلاع از این وضعیت صیادان، با اداره کل بنادر و دریانوردی، ستاد بحران استان و هلال احمر برای اعزام سریع بالگرد تماس های مکرر صورت گرفته اما هنوز نتیجه ای نداشته است.

فرماندار دیر افزود: با پیگیری های صورت گرفته شناور ناجی اداره بندر و دریانوردی شهرستان در دو مرحله به دریا اعزام شده که تاکنون تلاش آنان نتیجه بخش نبوده است.

بندر دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها بوشهر نفت سازمان شیلات ایران بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نفت سازمان شیلات ایران بوشهر نفت سازمان شیلات ایران بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۶۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان خبری مبنی بر گرفتار شدن فردی ۳۰ ساله در کوه ریگ روستای قلعه سوخته دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به شش مصدوم در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

 مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از طی چهار ساعت مسیر، به مصدوم دسترسی پیدا کرده و اقدامات پیش‌بیمارستانی و کمک‌های اولیه را برای وی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب