Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر شهدا را سند واقعی روحیه ایثار و فداکاری ملت قهرمان و سلحشور ایران دانست و گفت: ملت ایران همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و در مسیر آنان گام برمی‌دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در ششمین روز از گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از شهدا والامقام با گرامیداشت این روز و 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: امروز فرماندهان نیروهای مسلح در استان و اقشار مختلف مردم با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا گرانقدر و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 7 آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این روز یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی نیروی دریایی ارتش ایران اسلامی است که در پهنه آبراهه خلیج‌فارس و دریای عمان حماسه آفریدند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر شهدا گرانقدر را یادگار میادین سخت و دشوار و ایام عزت، مردانگی و شرف دانست و بیان کرد: شهدای گرانقدر این سرزمین یادگاران عزت، مردانگی، شرف و شور عاشقانه در میدان‌های دشوار و طاقت‌فرسا نبرد با رژیم بعث عراق و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

رزمجو با بیان اینکه شهدا صادق‌ترین و خالص‌ترین فرزندان این مرز و بوم هستند خاطر نشان کرد: شهدا با ایثار و فداکاری و با خون خود از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی محافظت کردند و امروز همه اقشار مردم و نیروهای مسلح و لشکر مخلص خدا در قالب بسیج پیرو راه شهدای گرانقدر هستند.

وی راه شهدا را زنده و جاوید دانست و تصریح کرد: راه شهدا در همه لحظات زندگی شخصی و شغلی تاثیرگذار است و براساس وعده الهی شهدا بر اعمال و رفتار انسان‌‌ها ناظر هستند.

فرمانده سپاه استان بوشهر: تفکر بسیجی جهان استکبار را به زانو درآورده استمراسم شهدای جمعه‌های خونین افغانستان در بوشهر برگزار شدروایت متفاوت حاج علی فضلی از دیدار بسیجیان لشگر سیدالشهدا(ع) با امام خمینی(ره)+ صوت

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر شهدا را سند واقعی روحیه ایثار و فداکاری ملت قهرمان و سلحشور ایران دانست و گفت: ملت ایران همواره خود را مدیون خون شهدا می‌دانند و در مسیر آنان گام برمی‌دارند.

در این مراسم به مناسبت هفته بسیج، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم بوشهر قبور مطهر شهدا گرانقدر غبارروبی و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد