Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه احسان اصولی به عنوان سرپرست جدید کمیته فوتسال معرفی شد، قرار است جلسه‌ای با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی برگزار کند تا علاوه بر گرفتن برنامه‌های این مربی راجع به بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا و همچنین برگزاری اردو‌ها بحث و تبادل نظر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه یکشنبه هفته آینده در مرکز ملی فوتبال و در ساختمان کمیته فوتسال برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتسال کشورمان روز‌های ۲۸ و ۳۰ آذر ماه ۲ دیدار دوستانه برابر ایتالیا برگزار می‌کند. این بازی به میزبانی ایتالیا و در شهر رم انجام خواهد شد. در روز‌های گذشته بار‌ها صحبت از تغییر کار فنی تیم ملی فوتسال به میان آمده است و از همین رو کمیته فوتسال بنا دارد بعد از بازی دوستانه با ایتالیا درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید

واکنش شمسایی به ریاست اصولی در کمیته فوتسال

اصولی بنا دارد بعد از دیدار دوستانه تیم ملی برابر ایتالیا با گزینه‌های مختلفی مذاکره کند. از افراد مختلفی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی یاد می‌شود، اما فعلا هیچ نامی اعلام نشده است و به نظر می‌رسد کمیته فوتسال می‌خواهد در سکوت خبری به دنبال گزینه مورد هدایت تیم ملی فوتسال باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال کمیته فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا