Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان در افتتاحیه دوره کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران بیان کرد: استان همدان به واسطه آب و هوای کوهستانی از گذشته در رشته‌های سالنی نظیر کشتی، والیبال، هندبال، بسکتبال، کبدی و فوتسال یکی از قطب‌های اصلی کشورمان بوده است.

او افزود: حضور تیم فوتسال علیصدر همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که ما هم ظرفیت مربیگری و هم ظرفیت بازیکن را به خوبی در این رشته داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ضعف و کمبود در زیرساخت‌های ورزشی استان تأکید کرد: این کمبود نتیجه ضعف در بیش از یک دهه اخیر بوده که امروز خودنمایی می‌کند گاهی به دلیل استقبال سالن‌های ما تا ساعت ۲ تا ۳ شب میزبان علاقمندان رشته فوتسال است.

صوفی گفت: مخاطب رشته فوتسال در همدان بسیار زیاد بوده و در تلاش هستیم که بتوانیم یک سهمیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برای همدان بیاوریم تا دوباره شور و شوق را به این رشته پرمخاطب بازگردانیم.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف در استان همدان گفت: کمیته آموزش ما یکی از کمیته‌های فعال نه تنها در هیئت فوتبال استان همدان بلکه در کشور است.

همچنین در دوران کرونا که رکود سنگینی بر ورزش کشور حاکم بود از نخستین استان‌هایی بودیم که دوره‌های مختلف مربیگری و داوری فوتبال و فوتسال را آغاز کردیم.

کلاس دوره سطح یک فوتسال ایران به مدرسی مهدی امینی و مدیریت مجید لطیفی تا ۷ آذر ماه در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال همدان دوره مربیگری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد