Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@00:20:48 GMT

سفر وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۲۴۳۱

سفر وزیر ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر ورزش و جوانان در سفر به سیستان و بلوچستان به همراه مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و استاندار با حضور در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) زاهدان به مقام شامخ‌ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا- سید حمید سجادی به اتفاق مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای این شهر با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهیدان با آرمان‌های شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید از مجموعه ورزشی و سالن کشتی شهرستان زابل و شرکت در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی سیستان و بلوچستان و حضور در ستاد ساماندهی امور جوانان از مهمترین برنامه‌های سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

همچنین بازدید از مجموعه دهکده بزرگ ورزشی و سالن ورزشی ۴۵۰۰ نفری زاهدان از دیگر برنامه‌های سفر سجادی به سیستان و بلوچستان است.

سیستان و بلوچستان دارای بیش‌از ۲ هزار شهید، چهار هزار جانباز،۳۰ هزار ایثارگر و ۴۱۸ آزاده است که در این زمینه شهرستان‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر به ترتیب بیشترین تعداد شهدا و جانبازان را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی

  اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در ادامه برنامه های فرهنگی هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و در چهارمین روز از این ایام، حسن بروشکی به دیدار خانواده های معزز شهدای فرهنگی رفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدارها شهدای فرهنگی را صاحبان حقیقی قلم و اندیشه و فکر دانست که خود در مکتب تعلیم و تربیت رشد یافته اند.

وی افزود: جامعه و آحاد مردم به وجود شهدای والامقام و خانواده های صبور و معزز آنان افتخار و مباهات نموده و خود را وامدار این عزیزان می دانند.

بروشکی تکریم و تجلیل از جایگاه رفیع شهدا را وظیفه ای همگانی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: همانطور که شهدای گرانقدر رسالت ایثار و فداکاری را تبیین نمودند، معلمان نیز وظیفه خطیر تربیت فرزندان جامعه را عهده دار هستند و به نوعی مشق ایثار و مهرورزی می نمایند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد