Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:38:35 GMT

سومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۲۶۵۴

سومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، گردهمایی دبیران استانی و جانشینان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با هدف برگزاری سومین کنگره سراسری این جمعیت به صورت مجازی برگزار شد.

بر اساس جمع بندی در این جلسه، در سومین کنگره جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که با توجه به شرایط شیوع کرونا با هماهنگی وزارت کشور به صورت مجازی برگزار خواهد شد، موادی از اساسنامه این جمعیت در مجمع عمومی  اعضا اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کنگره همچنین اعضای جمعیت نسبت به انتخاب  شورای مرکزی در دوره جدید و نیز انتخاب بازرسان اقدام خواهند کرد.

مجتبی شاکری، دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن دعوت از اعضای این جمعیت در سراسر کشور برای حضور حداکثری در این کنگره و مشارکت در تصمیماتی که برای دوره جدید فعالیت این حزب سیاسی اتخاذ می‌شود، یادآور شد: جمعیت جانبازان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری این کنگره طی یک ماه آینده است و به همین منظور هماهنگی‌ها با وزارت کشور و نیز تنظیم فرم تقاضای ثبت‌نام به عنوان نامزد عضویت در شورای مرکزی برای انتشار در سایت جمعیت جانبازان در حال انجام است.

به گفته وی، مبتنی بر مصوبه شورای مرکزی جمعیت جانبازان مدل «11-7-7» به منظور انتخاب 11 نفر از بین جانبازان 70 درصد به بالا، هفت نفر از بین جانبازان زیر 70 درصد و فرزندان جانبازان و نیز هفت نفر از نامزدهایی که فرم «یاران جمعیت» در سایت این تشکیلات را تکمیل کرده و مایل به همکاری مستمر با جمعیت جانبازان هستند، به عنوان مبنای رای‌گیری اعضای شورای مرکزی در دستور کار خواهد بود.

شاکری از دبیران استانی جمعیت درخواست کرد اهتمام لازم را برای دعوت از همه اعضای استانی برای شرکت در کنگره و مشارکت در رای‌گیری انجام دهند و خاطرنشان کرد: در همین راستا استان‌هایی که در تکمیل فرم‌های ثبت‌نام موجود در سایت شامل فرم جانبازان، فرزندان جانبازان و یاران جمعیت شفاف سازی مورد انتظار را به کار نبستند باید تا پیش از برگزاری کنگره سوم  موارد را به دبیرخانه مرکز گزارش کنند.

وی در بخش دیگر سخنانش ضمن گرامیداشت هفته بسیج، به ظرفیت‌های شگفت‌انگیز این نهاد در تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: نمایش این شگفتی در مقاطع زمانی مختلف طی چهار دهه انقلاب ظهور و بروز داشته است.

شاکری با اشاره به نیاز انقلاب اسلامی به نیروهای مخلص بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و نیز خصلت «پرکاری» و «کم‌خواهی» برای پیاده کردن اهداف منشور گام دوم، تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت بسیج برای رسیدن به تمدن نوین جهان اسلام از راه‌های طی نشده پیش روی انقلاب اسلامی است و این ظرفیت باید مورد توجه سیاست‌گذاران قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی کنگره جمعیت جانبازان مجتبی شاکری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده