Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@20:40:29 GMT

فروش اینترنتی مرغ گرم از هفته‌ آینده

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۰۷۱

فروش اینترنتی مرغ گرم از هفته‌ آینده

به گزارش تابناک، وزیر جهادکشاورزی از توزیع شکر، روغن، برنج و مرغ گرم با نرخ تعزیراتی به صورت هوشمند اینترنتی درب منزل در کنار مرغ منجمد و تخم مرغ گرم، از هفته آینده خبر داد.

به گزارش تسنیم سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه تمرکز ما در ماه های اول آغاز به کار دولت تأمین امنیت غذایی و تلاش برای ساماندهی بازار اقلام اصلی از جمله مرغ و تخم‌مرغ بوده است، گفت: در این راستا توانستیم بازار مرغ و تخم مرغ را به گونه ای مدیریت کنیم که از روزهای آینده تا پایان سال شرایط مطلوبی در این بخش ها را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:برای تامین اقلام مورد نیاز شب عید و بعد از آن ماه رمضان برنامه ریزی های لازم انجام شده است و همچنین بسترسازی برای کشت قراردادی، خرید دام مازاد روستاییان و عشایر و سند دار کردن اراضی کشاورزی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر جهادکشاورزی اضافه کرد: تامین امنیت غذایی وظیفه جهاد کشاورزی و بر عهده کشاورزان و دامداران است. برنامه ریزی ما در زمینه پایداری و تامین بازار است و قطعا امنیت غذایی برقرار خواهد شد.

به گفته وی تا قبل از دولت سیزدهم همیشه بحث این بود که باید در حوزه غذا فرمانده یکی باشد. نه اینکه بخشی از وظایف بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و بخشی نیز دست وزارت صمت باشد. همانطور که استحضار دارید قانون انتزاع در دولت قبل دو سال لغو شد و در آخرین روزهای دولت قبل وظایف وزارت جهاد بازگردانده شد. ولی اجرایی شدن آن در دولت سیزدهم رخ داد و کل زنجیره از تولید تا توزیع به وزارت جهاد واگذار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه وزیر جهادکشاورزی سید جواد ساداتی نژاد امنیت غذایی زلزله جنوب ایران هفته بسیج یوسف نوری آلودگی هوا پتروشیمی امیرکبیر جمعه سیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی جالب یک کارشناس از قیمت خودرو/ قیمت کارخانه تغییر می‌کند؟
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • تهدید جدی سلامت خانواده با طرح «عرضه اینترنتی دارو»
  • تبعات فروش اینترنتی دارو/ تهدید جدی سلامت خانواده با طرح عرضه اینترنتی دارو
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد