Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:59:16 GMT

هشدار به مورینیو و رم: مراقب صیادمنش باشید!

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۳۳۴

وب سایت هواداری باشگاه رم ایتالیا در مطلبی به مدافعین این تیم هشدار داد که در بازی امشب مراقب صیادمنش باشند.

به گزارش "ورزش سه"، دور پنجم از مرحله گروهی لیگ کنفرانس امشب برگزار می شود. در یکی از این دیدارها تیم رم در استادیوم المپیکو میزبان زوری لوهانسک است. تقابل دو بازیکن ایرانی یعنی اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی با ستاره های رم و در صدر آنها سرمربی جالوروسی یعنی ژوزه مورینیو نیز در نوع خود جالب توجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وب سایت romanews در مطلبی به گزارشی در این باره پرداخته و نوشته است: کریس اسمالینگ پس از حدود 2 ماه می تواند یک بار دیگر پیراهن رم را بر تن کند. بنابراین او می‌تواند کابوس مصدومیت‌هایی را که عملاً از زمان پیوستن به رم با آنها درگیر بوده را پشت سر بگذارد.

 

 

 

 

بازیکن سابق منچستر با توجه به غیبت های مداوم نتوانست در ترکیب تیم حضور مداوم داشته باشد اما از این پس او این فرصت را دارد که به اصل خود بازگردد و نقش رهبر خط دفاعی را برعهده بگیرد.  جالوروسی هرگز در لیگ کنفرانس شکست نخورده و برای حفظ اقتدار خود، اسمالینگ و هم تیمی هایش وظیفه دارند تا خط حمله حریف را خنثی کنند و برای این کار باید از اللهیار صیادمنش شروع کنند.

 

مورینیو در کنفرانس خبری قبل از بازی بر این موضوع تاکید کرد که زوریا هم در کادرفنی و هم در بین بازیکنان نیروی پویایی و جوانی دارد و بازیکنان این تیم مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار گرفته اند و احتمالا جالوروسی با یک خطر بالقوه مواجه می شود که نقطه مرکزی آن اللهیار صیادمنش است.

 

 

 

 

او یک بازیکن ایرانی و متولد 2001 است. صیادمنش در لیگ کنفرانس تاکنون در 4 دیدار 2 گل به ثمر رسانده و در حال حاضر با 6 گل زده در لیگ اوکراین و در مجموع 8 گل زده، بهترین گلزن زوریا لوهانسک است. او همچنین 4 پاس گل به هم تیمی هایش داده و بهترین پاسور این تیم نیز محسوب می شود. 

 

بازیکن 20 ساله فنرباغچه یک مهاجم مرکزی است، اما در واقع یک بازیکن همه کاره است زیرا می تواند به عنوان وینگر راست یا چپ به کار گرفته شود. او در بازی رفت مقابل رم حضور داشت، اما در نیمه دوم و در یک بازی سخت برای اوکراینی ها، زمین مسابقه را ترک کرد و نتوانست گلزنی کند. با توجه به اینکه زوریا یک امتیاز از شاگردان مورینیو کمتر دارد، صیادمنش امشب دوباره تلاش خواهد کرد و تمام توانش را به کار می گیرد تا در میدان برای تیمش بدرخشد.

الهیار صیادمنش اوکراین زوریا لوهانسک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش اوکراین زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • مراقب باشید/ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب نیش ها باشید!
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • مراقب برق گرفتگی در هوای بارانی باشید
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین