Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با صدور حکمی از سوی استاندار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری با صدور حکمی سید هادی طباطبائی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب کرد.

در متن انتصاب سرپرست سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی آمده است:
 
جناب آقای سید هادی طباطبائی

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب می‌گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، بهره‌گیری از استعدادها و نیروهای متخصص، متدین و انقلابی مورد انتظار می‌باشد.
امید است با اتکال به خداوند متعال، تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی در چهارچوب وظایف مصوب موفق و مؤید باشید.
 
یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

به گزارش ایسنا، سید هادی طباطبائی سوابقی نظیر مدیرکل سیاسی و امور انتخابات استانداری خراسان رضوی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری خراسان رضوی سرپرست معاونت سیاسی استانداری خراسان رضوی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی سرپرست معاونت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است