Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:46:34 GMT

پلمب یک محل توزیع مواد مخدر در بشرویه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۴۶۷۰

پلمب یک محل توزیع مواد مخدر در بشرویه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خسروی دادستان بشرویه گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، دو محل اصلی توزیع و فروش مواد مخدر بازرسی شده و با توجه به کشف مواد مخدر در آن ها، ۴ نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و سپس روانه زندان شده اند.

او افزود: همچنین یک باب منزل به دلیل توزیع مواد مخدر به دستور دادستانی پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی بیان کرد: در صورتی که هر مکانی اعم از مسکونی، تجاری و خدماتی جهت توزیع و یا استعمال مواد مخدر به کار گرفته شود، آن مکان به نفع دولت ضبط، پروانه کسب لغو و مجازات قانونی برای آن اعمال خواهد شد.

دادستان بشرویه عنوان کرد:  در صورتی که شهروندان املاک خود را به توزیع کنندگان مواد مخدر یا جهت استعمال مواد مخدر اجاره دهند، ملک آن ها بدون پذیرش عذر پلمب خواهد شد.

او ادامه داد: مالکین محترم هوشیار بوده و از اجاره دادن ملک خود به این افراد خودداری کنند.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر پروانه کسب امنیت اجتماعی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲