Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: ظهر امروز به دلیل ایجاد یک اختلال در سیستم پرداخت بانک ملت، سیستم پرداخت الکترونیک جایگاه‌ها دچار مشکل شد، اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

فاطمه کاهی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه این مساله ارتباطی با سیستم هوشمند سوخت نداشته است، اظهار کرد: یک مقطع زمانی سیستم بانک ملت دچار اختلال شد و با توجه به اینکه همه جایگاه ها به سیستم بانک ملت متصل هستند، پرداخت الکترونیک جایگاه ها با مشکل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها پرداخت غیر نقدی در یک مقطع زمانی با اختلال مواجه شد و هیچ مشکلی در فرایند سوخت رسانی وجود نداشت و سوخت رسانی مانند روال قبل انجام شد، گفت: در این مدت افراد با پرداخت نقدی امکان دریافت سوخت داشتند و عرضه سوخت متوقف نبود و ازدحامی نیز شکل نگرفت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های با تاکید بر اینکه این موضوع ارتباطی با سامانه نداشت، گفت: حداکثر ظرف مدت یک ساعت این مشکل برطرف شد و در حال حاضر همه جایگاه ها در مدار هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنزين جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی