Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ میرشاد ماجدی رییس کمیته جوانان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: از زمانی که مجمع برگزار شد، اعضای هیات رییسه و رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با بند یک اساسنامه اقدامات لازم را انجام دادند تا با مهلتی که فیفا برای تصویب این اساسنامه به ایران داده، با مشکل مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با زمان اندکی که برای‌مان باقی مانده باید هر چه زودتر تاییدیه این اساسنامه را از دولت و مجلس محترم بگیریم.

وی ادامه داد: این اساسنامه مورد تایید فیفا، اعضای مجمع و فدراسیون است. حدود یک ماه و نیم پیش بود که عزیزی‌خادم اساسنامه فدراسیون فوتبال را تقدیم وزیر محترم ورزش و جوانان کرد و تا به امروز منتظر تایید و تصویب نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی ضمن تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جهت همکاری و همیاری در امر ورزش خواستار نگاه ویژه به موضوع اساسنامه شد و گفت: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهم با درایت و سعه صبر به این موضوع نگاه کنند. چرا که بحث ملی است و خدای نکرده اتفاقی رخ ندهد که جبران ناپذیر باشد.

عضو هیات رییسه در ادامه در خصوص مصمم بودن کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون جهانی فوتبال در اجرای تصمیماتشان گفت: همانطور که می دانید AFCو FIFA برای کارهای خود زمان می گذارند و طبق زمان مشخص شده اقداماتشان را انجام می دهند و بر روی تصمیم خود مصر هستند. بر همین اساس از نمایندگان و ریاست محترم مجلس درخواست می کنم که نگاه ویژه در خصوص بند یک اساسنامه داشته باشند.

ویی گفت: از رییس فدراسیون فوتبال و احمدرضا براتی برای تدوین این اساسنامه به منظور ارائه آن به دولت و مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم. همه ما در راستای یک هدف گام بر می داریم. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد که فوتبال کشور، علاقمندان و فدراسیون فوتبال ناراحت و محروم شوند.

ماجدی در پایان گفت: نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی باید نگاه ویژه، ورزشی و فوتبالی به این موضوع داشته باشند. مطمئنم که نمایندگان خوب مردم ایران با نگاه مدبرانه به این قضیه نگاه می‌کنند. زمان کمی داریم و امیدوارم فرصت را به دشمنان این مرز و بوم ندهیم.

در بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده است «فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران موسسه‌ای مستقل، غیرانتفاعی، غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی است که مطابق مقررات جمهوری اسلامی ایران و برای مدت نامحدود تشکیل شده است.»

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا مجلس شورای اسلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی مجلس شورای اسلامی فدراسیون فوتبال بند یک اساسنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس