Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@16:30:09 GMT

۶ مرحله برای تمیز کردن سر دوش

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۷۷۲۸

۶ مرحله برای تمیز کردن سر دوش

مراحل تمیز کردن دوش به شامل قسمت‌های درونی و بیرونی آن است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

به گزارش بست لایف، اگر نسبت به تمیز کردن دوش خود بی اهمیت باشید، به مرور زمان فشار آب حمام، به علت رسوب‌های داخل سر دوش بسیار کم می‌شود. شما را با ۶ مرحله آشنا می‌کنیم تا به راحتی سر دوش را از داخل و ظاهر، اصولی تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهنمای گام به گام برای تمیز کردن سر دوش

مرحله ۱: نیازی نیست برای مواد شوینده‌ی سر دوش، هزینه زیادی کنید. تنها سرکه سفید و آب کفایت می‌کند. سرکه سفید در عین حال که در پاک‌کنندگی قوی عمل می‌کند با محیط زیست نیز سازگار است. از آنجا که اسید استیک سرکه سفید حلال مواد معدنی است، تمام رسوب سوراخ‌های کوچک دوش را حل می‌کند و از بین می‌برد. به صورت شکل زیر دوش را در سرکه و آب قرار دهید.

مرحله ۲: اجازه دهید سر دوش برای چند ساعت در آب و سرکه خیس بخورد. می‌توانید این روند را در شب قبل از رفتن به رخت‌خواب یا بلافاصله پس از اینکه آخرین فرد در خانه‌تان دوش روزانه خود را گرفت، شروع کنید.

مرحله ۳: پس از خیس شدن کامل سری دوش، آب داغ را باز کنید تا رسوب‌های حل شده و سرکه سفید از دوش خارج شوند.

مرحله ۴: سر دوش را با اسفنج یا مسواک بکوبید تا هر گونه رسوب معدنی باقی مانده از بین رود.

مرحله ۵: برای پاک کردن لکه‌های لرت روی دوش می‌توانید از جوهر نمک استفاده کنید. اخطار (دقت کنید که جوهر نمک را با هیچ مواد شوینده‌ای از جمله وایتکس ترکیب نکنید؛ زیرا باعث متصاعد شدن گاز سمی می‌شود)

مرحله ۶: دوش را خشک کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: طرز تهیه دوش تمیز کردن تمیز کردن سرکه سفید سر دوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش وزن با دو قاشق چایخوری از سرکه سیب
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • (ویدئو) راننده خوش‌شانس یک گوزن سفید کمیاب را دید
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • بهترین روش تمیز کردن شوره و رسوب کولر