Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین کانون عالی انجمن صنفی کارگران: جامعه کارگری اگر بدانند برای اجرای طرح جهش تولید مسکن امکان اشتغال در بخش مسکن وجود دارد حتماً از این موضوع استقبال خواهد کرد و در تامین منابع انسانی برای اجرای این طرح هیچ شکی وجود ندارد.

ناصر چمنی، در خصوص تأثیر اجرای طرح جهش تولید مسکن و ساخت یک میلیون مسکن در سال بر وضعیت کارگران گفت: اگر برای اجرای طرح جهش تولید مسکن و تحقق ساخت یک میلیون مسکن در سال برنامه‌ریزی دقیق شود این امر علاوه بر ایجاد توسعه در تولید و فعالیت صنایع کمک شایانی به توسعه و رونق اشتغال در حوزه کارگری نیز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اجرای این طرح در زندگی کارگرانی که حوزه کاری آنان با ساخت مسکن مرتبط است قطعاً تأثیرگذار خواهد بود و از لحاظ اشتغال جهش و تحول قابل‌توجهی در حوزه کاری بخش ساختمان صورت خواهد گرفت.

رئیس پیشین کانون عالی انجمن صنفی کارگران ادامه داد: از طرفی با ساخت یک میلیون مسکن تقاضا برای خرید مواد اولیه از قبیل گچ، سیمان و فولاد بیشتر خواهد شد و صنایع مرتبط تولید این مواد را افزایش خواهند داد که این موضوع درنهایت منجر به رونق بازار و اقتصاد کشور خواهد شد.

این فعال جامعه کارگری در خصوص ظرفیت نیروی انسانی و کار برای ساخت ۴ میلیون مسکن در زمان ۴ ساله با تأکید بر این که ظرفیت نیروی انسانی در کشور برای این کار صد درصد وجود دارد، افزود: خوشبختانه بستر‌های لازم برای ساخت مسکن در کشور محیاست به این دلیل که تأمین زمین از سوی دولت صورت می‌گیرد و برای تأمین مواد اولیه هم با توجه به تولید داخلی خودکفا هستیم.

چمنی در پایان تأکید کرد: در بخش نیروی انسانی نیز به دلیل رکود اقتصادی و غیرفعال بودن تولید مسکن در حوزه کارگری در حال حاضر بیکاری فراوانی وجود دارد که یقیناً جامعه کارگری اگر بدانند برای اجرای طرح جهش تولید مسکن امکان اشتغال در بخش مسکن وجود دارد حتماً از این موضوع استقبال خواهد کرد و در تامین منابع انسانی برای اجرای این طرح هیچ شکی وجود ندارد.

/میزان

برچسب ها: انجمن صنفی کارگران ، جامعه کارگری ، جهش تولید مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PlN

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انجمن صنفی کارگران جامعه کارگری جهش تولید مسکن اجرای طرح جهش تولید مسکن انجمن صنفی کارگران جامعه کارگری میلیون مسکن برای اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • تلاش و جدیت برای کاهش نرخ بیکاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است