Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با اشاره به هفته بسیج و با بیان اینکه بسیجیان در راه خدا و برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است.

وی همچنین به هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش اشاره و اضافه کرد: نیروی دریایی مجاهدت‌های ارزشمندی در دوران دفاع مقدس و برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده و آبراه‌های حیاتی ایران را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت در ادامه با ۱۱ آذر ماه صدمین سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی اشاره کرد و گفت: میرزا روحانی آگاه، هوشمند و پایبند با ارزش‌های اسلامی بود که در راه مبارزه با استبداد و استعمار جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال جدایی مردم از روحانیت است، بیان کرد: آیت الله مدرس در نامه‌ای درباره وی نوشته هیچ انحرافی در مسیر میرزا کوچک خان وجود نداشت.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی، افزود: انتظار می‌رود این موضوع با سرعت و دقت بررسی و اقدامات لازم در برخورد با این افراد انجام شود زیرا حقوق‌های نجومی فساد زا بوده و موجب کاهش اعتماد ملی می‌شود.

برخورد با حقوق‌ها نجومی نباید مقطعی باشد

وی با بیان اینکه مردم دریافت این حقوق را از سوی مسئولان نمی‌پذیرند، تصریح کرد: برخورد با حقوق بگیران نجومی را باید از سوی قوای سه گانه و از خود این قوا آغاز شود و این برخوردها نباید مقطعی باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در میان مردم، افزود: دشمن درصدد اجماع جهانی علیه ملت ایران است اما قطعاً نمی‌تواند به این نیت خود برسد زیرا امروز آمریکا در دنیا تنها است.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و با بیان اینکه کشورهای اروپایی راهی به جز برداشتن همه تحریم‌ها ندارند، تأکید کرد: نه دولت و نه ملت ایران از مسیری که در پیش گرفته‌اند باز نمی‌گردند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به موضوعات داخل استان گیلان و بحث پیری جمعیت، ادامه داد: گیلان با وجود همه نعمت‌ها و مواهب الهی فقیر است و از سوی دیگر ۴۰ درصد جمعیت آن نیز پیر هستند.

وی در ادامه به ورود سالانه ۳۰ میلیون گردشگر به گیلان اشاره کرد و گفت: ورود گردشگران برای مردم گیلان منفعتی نداشته و تنها زباله، آسیب‌های فرهنگی مسافران نصیب گیلانی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای بهره بردن از وجود گردشگران در گیلان ایجاد نشده است، اضافه کرد: برخی مسئولان و آقازاده‌ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی استان هستند و امیدواریم دستگاه‌های متولی با این افراد برخورد لازم را داشته باشند.

کد خبر 5361131

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه آیت الله رسول فلاحتی اراضی کشاورزی هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا بارش باران آلودگی هوا سنندج تبریز آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: 50 هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز 300 هکتار اراضی چهارباغ

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه