Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه معاون قضایی دادگستری کل استان از انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه علیلو دادستان مرکز استان و امن‌الهی معاون قضایی دادگستری کل استان با حضور در گمرک سهلان از انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به همراه ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی و مدیر کل گمرک سهلان از انبار‌های ستاد اموال تملیکی و انبار خودرو‌های وارداتی به کشور و دیگر بخش‌های گمرک سهلان بازدید و در جریان روند فعالیت ها، موانع و مشکلات موجود قرار گرفته و در این خصوص دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: لزوم برنامه‌ریزی استانی برای تعیین تکلیف اموال توقیفی و رسوبی در کرمان

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اموال تملیکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی اموال تملیکی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان اهر یکی از شهرستان‌های ۱۹ گانه استان آذربایجان شرقی است، بخشی از جنگل‌های ارسباران با گونه‌های متنوع گیاهی و جانوری نایاب که در سازمان یونسکو به ثبت رسیده در بخش هوراند اهر واقع شده است. این منطقه یکی از جاذبه‌های دیدنی استان محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر رونقی خاص به گردشگری منطقه داده است.  با این وجود در این شهر زیبا و تاریخی هتل یا مسافرخانه ای دیده نمی شود. 

 

متن شهروند خبرنگار ما:

 

با سلام و خسته نباشید به خدمت شما و عزیزان گرامی؛ اهر شهری است زیبا و توریستی است اما به علت نبود مسافرخانه در شهر اهر ارسباران ( قره داغ ) مسافران سرگردان می‌شوند، این شهر باید چند تا مسافر خانه یا هتل داشته باشد.
با تشکر از صفحه شهروند خبرنگار و مسئولین محترم.

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی