Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات فوتبال نهاوند، گفت: آکادمی سپاهان و یاران کورش فینالیست جام شهدای رسانه استان شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، شهریار شمس رئیس هیات فوتبال نهاوند، گفت: دومین دوره مسابقات فوتبال نوجوانان جام شهدای رسانه نهاوند با شرکت تیم های کمیته استعداد یابی سپاهان  عقاب نهاوند  شهیدنادری نهاوند  و یاران کورش نهاوند به مدت دو روز در ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مراسم افتتاحیه و  ادای احترام تیم ها به دو شهید رسانه و ورزش نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری  در بازی نخست تیم فوتبال نوجوانان اکادمی سپاهان ۲بر ۱تیم نوجوانان  شهید الله مراد  نادری را برد و در بازی دوم تیم یاران کورش با نتیجه پر گل ۳بر صفر عقاب نهاوند را شکست داد.

شمس بیان کرد: به این ترتیب امروز  تیم های یاران کورش و آکادمی سپاهان دیدار فینال   و تیم های شهید نادری و عقاب دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

وی گفت:هدف از برگزاری این مسابقات معرفی شهدای رسانه و ورزش به نوجوانان و نسل جدید است تا بهتر با الگوهای اخلاقی آنها آشنا شوند.

رئیس هیات فوتبال نهاوند اظهار داشت: این مسابقات به مدت دو روز  با بازی تیم های نوجوانان اکادمی  سپاهان  و نوجوانان شهید الله مرادنادری و عقاب و یاران کورش از بعد از ظهر جمعه آغاز  و بعدر از ظهر امروز به پایان می رسد.

وی افزود: گروه رسانه ای روزنامه سپهر غرب به نمایندگی از رسانه و نشریه فریاد نهاوند به نمایندگی از رسانه های شهرستان از دو خانواده شهید رسانه و ورزش تجلیل می کند.

لازم به یاد اوری است مسابقات دو ومیدانی هم در ۴ رده سنی آقایان و بانوان نوجوان از امروز با حصور همه شهرستانهای استان همدان در مجموعه فرهنگی ورزشی علیمرادیان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام شهدای رسانه استان همدان یاران کورش شهدای رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد