Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از جلوگیری ازتوقف عملیات و مزایده ۶۴ واحد تولیدی دراستان با اختیارات و پیگیری‌های قضایی و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبرداد.

محمدصادق اکبری افزود: ازابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۲ پرونده واحد تولیدی به  ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد ۹۱ پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع ۶۴ واحدتولیدی برطرف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان مازندران درادامه اظهارکرد:دستگاه قضایی استان به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت ازتولید و رفع موانع ومشکلات پیش روی تولیدکنندگان می کند و هرچه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند،این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران،وی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی ازمسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضائی استان  نیزاز تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید استان را به حرکت در می‌آورند حمایت  و در مقابل با فساد اداری و رانت خواری برخورد قاطعانه می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستري مازندران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • شرکت ۲۷ واحد تولیدی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم