Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:00:52 GMT

۹ پروژه آسفالت در روستاهای گناوه بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۴۲۳۶

۹ پروژه آسفالت در روستاهای گناوه بهره‌برداری شد

به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در آیین افتتاح آسفالت خیابان ورودی روستای شول بخش مرکزی این شهرستان به عنوان پروژه‌های نمادین افزود: تکمیل پروژه آسفالت خیابان ورودی و دسترسی به جاده اصلی روستای شول از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که  به موازات هم اجرایی شده است.

غلامرضا مهرجو  افزود: آسفالت خیابان ورودی روستای شول پروژه‌ای مهم است که در روز جاری به بهره‌برداری می رسد و امیدواریم ادامه این پروژه که به جاده دسترسی اصلی است، هرچه زودتر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲ سال اخیر، اقدام‌های ارزشمند و خوبی برای ارتقای سطح زندگی و رفاه ساکنان روستاهای این شهرستان صورت گرفته است.

مهرجو افزود: بهسازی و آسفالت خیابان و معابر به میزان ۱۰۰ هزارمترمربع ، اصلاح شبکه های آب به طول پنج کیلومتر، افتتاح ۱۰ خانه ورزش و هلال و اجرا و بهره‌برداری از  کانال دفع آب های سطحی در چهار روستا  بخشی از خدمات ارایه شده در روستاهای این شهرستان است.

وی اظهارداشت: در زمینه ارتقای شاخص‌های بهداشتی و تامین تجهیزات و امکانات درمانی در روستاهای بخش مرکزی و ریگ این شهرستان بویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، گام های خوبی برداشته شد که موجب رضایتمندی عموم شده‌است.

فرماندار گناوه بیان کرد: اقدام های صورت گرفته با تلاش و تعامل دستگاه‌های اجرایی مربوطه، دهیاران و شوراها و مردم این روستاها حاصل شده است.

                                                                  

وی از وزارت نفت خواست تا به تعهدات خود در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، اشتغال و حوزه‌های عمرانی روستایی از جمله در روستای شول عمل کند.

بخشدارمرکزی گناوه گفت: ورودی روستای شول از نقاط حادثه خیز بخش مرکزی این شهرستان است که در آن حوادث ناگواری اتفاق افتاده است.

خدیجه دشتی افزود: این پروژه از ۱۶ سال پیش آغاز ولی رها شده بود که در کمتر از یک سال با هماهنگی‌های به عمل آمده اجرایی و به اتمام رسید.

رئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت: همزمان با افتتاح پروژه آسفالت خیابان ورودی روستای شول، هشت پروژه دیگر با اعتبار ۴۰ میلیاردریال و به میزان ۴۰ هزارمترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.

احسان علیپور افزود: پروژه روستای شول در قالب طرح بهسازی معابر روستایی توسط این بنیاد و با همکاری دهیاری به طول ۵۵۰ متر و عرض ۲۲ متر به صورت دوباند هشت متری با اعتبار ۲۰ میلیاردریال افتتاح می‌شود.

وی اظهارکرد: اعتبارات این پروژه به صورت مشارکتی و با همکاری از محل نفت، قیر رایگان و دهیاری‌ و منابع این بنیاد تامین شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: زیرسازی ورودی روستای شول از سمت جاده اصلی به طول ۳.۵ کیلومتر توسط این اداره انجام شده است.

سیدابوالحسن علوی افزود: برای آسفالت این مسیر ۱.۵ میلیاردتومان مصوب که  مبادله موافقت نامه و مناقصه آن انجام شده است.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بوشهر آسفالت غلامرضا مهرجو افتتاح پروژه توسعه روستایی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر آسفالت غلامرضا مهرجو بوشهر آسفالت غلامرضا مهرجو افتتاح پروژه توسعه روستایی گناوه آسفالت خیابان ورودی آسفالت خیابان ورودی روستای بهره برداری روستای شول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار