Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند روز گذشته /جمعه/ حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی در پیام خود آورده است: پهلوانان واقعی شهدا هستند و الحمدالله که ورزشکاران و کشتی‌گیران در همه عرصه‌ها به ویژه شهادت افتخار آفرین بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باعث افتخار جامعه کشتی کشور است که چنین جوانانی را در دل خود دارد و امثال شهید مهدی رفیعی و جانباز حسن مولوی باید الگوی جوانان نهاوند، استان همدان و در نهایت کشور باشند.

دبیر در این پیام شهادت جانسوز شهید امنیت مهدی رفیعی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترمشان، مردم نهاوند، جامعه کشتی و ورزش استان همدان و کشور تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری همدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی ساعات اولیه بامداد روز گذشته (جمعه ۵ آذر) به دنبال شناسایی و کشف مخفیگاه یکی از اراذل شرور و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان نهاوند به هویت «امید_ج» انجام شد.

«مهدی اخوان» اظهار داشت: ماموران در جریان این درگیری، متهم را مجروح و دستگیر کردند که در حین اجرای عملیات یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی شهرستان براثر تیراندازی فرد شرور و اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: این سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهرستان نهاودند (پلیس آگاهی) به رغم تلاش تیم پزشکی به دلیل شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ «احمد ساکی» فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز با اشاره به شهادت سرباز مهدی رفیعی در درگیری با شرور و قاچاقچی موادمخدر، گفت: آیین تشییع پیکر این شهید ساعت ۱۵ امروز (شنبه) از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها استان همدان نهاوند فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان نهاوند فدراسیون کشتی استان همدان نهاوند فدراسیون کشتی انتظامی شهرستان نیروی انتظامی مهدی رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم