Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف سلاح در مرزهای استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،سردار یحیی حسین خانی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی، مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اقدامات کنترلی و اطلاعاتی مؤثر در ارتفاعات کوهستانی منطقه، موفق به کشف سلاح های جنگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: مرزبانان با اقدامات اطلاعاتی و رصد شبانه روزی در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق شدند در معابر مرزی، 10 قبضه سلاح کلت کمری به همراه مقادیری مهمات جنگی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان غیور و جان برکف تمام تلاش و همت خود را برای تأمین امنیت مردم و مرزنشینان به کار خواهند گرفت و لحظه ای در این زمینه غفلت نخواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آذربایجان غربی قاچاق شبانه روزی مرزبانی کشف اسلحه مرزبانی آذربایجان غربی سردار حسین خانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین سرگلزایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی رصدهای اطلاعاتی مبنی بر فروش سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز توسط قاچاقچیان پس از شناسایی مخفیگاه مجرمان، یک تیم مجرب از سوی سربازان گمنام سازمان اطلاعات انتظامی خراسان شمالی به محل دپوی سلاح های شکاری و جنگی که در یکی از استان‌های همجوار بوده، اعزام و مقادیری سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: تلاش برای دستگیری عاملان و قاچاقچیان سلاح ادامه دارد.

کد خبر 6099655

دیگر خبرها

  • درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است