Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:44:08 GMT

مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مازندران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۶۶۷۷

مراسم گرامیداشت شهدای رسانه مازندران برگزار شد

به گزارش ایرنا، مسئول ستاد تخصصی راهیان نور کشور در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد ، گفت : بسیج یک تفکر، اندیشه و فکر است و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی که روحیه انقلابی داشته باشد، بسیجی است.

امیر غلامحسین دربندی داشتن روحیه بسیجی را یکی از رموز دفاع از کیان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود : در طول سال های جنگ دشمن که زخم خورده ما بود تمام تلاشش را به کار گرفت تا میان نظام و مردم شکاف ایجاد کند ولی با حاکمیت روحیه بسیجی موفق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : تاریخ مطمئن است که رزمندگان ما با روحیه بسیجی اگر در روز عاشورا هم بودند ، شجاعانه می‌ جنگیدند و در دنیا چنین رزمندگانی پیدا نمی ‌شود.

دربندی با تشریح شرایط کشور در حال حاضر ، افزود : امروز خط مقدم نبرد در جبهه  اصحاب رسانه هستند و این اصحاب رسانه بودند که جلوه های زیبای مدافعان سلامت و حرم را با سلاح دوربین و میکروفون و قلم به تصویر کشیدند.

 وی سهم رسانه ها را در ثبت وقایع دفاع مقدس و زنده نگه داشتن آن مهم توصیف کرد و گفت : آذر ماه سالگرد بزرگترین بمباران وحشیانه دشمن در طول دفاع مقدس است و دشمن با ۵۴ فروند هواپیمای جنگی و بمب های ۲۵۰ پوندی ۴۵ دقیقه آسمان اندیمشک را سیاه کرد و ۴۰۰ نفر را به شهادت رساند و ۸۰۰ نفر هم جانباز شدند.

او افزود : دشمن به هیچ چیزی رحم نمی‌ کرد چرا که این خاصیت و شیوه استکبار جهانی است. نباید بگوییم با عراق می ‌جنگیدیم چرا که ما با کشورهای زیادی طرف بودیم. امام راحل ( ره) به عنوان فرمانده جنگ در پایان جنگ فرمودند ما پرده از چهره تزویر جهان خواران کنار زدیم . در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم. به دنیا نشان دادیم که می ‌توانیم روی پای خود بایستیم و با دنیا هم جنگیدیم.

امیر دربندی که همرزم شهید صیاد شیرازی بود با استناد به وصیت نامه این فرمانده شهید ، گفت : او در وصیت نامه اش از خدا خواسته بود آنقدر در رکاب امام ‌زمان (عج) بجنگد تا در این راه به شهادت برسد و دشمن ۱۰ سال به دنبال شهادتش بود تا این که بالاخره در جلوی خانه‌ اش به شهادتش رساند و منافقین فردای آن روز در رسانه فرانسه اعلام کردند که انتقام مرصاد را گرفتند و این یعنی که دشمن هنوز زخم دارد.

دومین یادواره ۲۳ شهید رسانه مازندران با شعار رسانه؛ رسالت زینبی، زمینه سازی ظهور مهدوی، با حضور خانواده شهدا، مسئولین، رسانه ها و جمعی از مردم، در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

در این مراسم، از شهدای رسانه استان مازندران و شهدای مدافع حرم شهرستان سوادکوه تجلیل شد.

برچسب‌ها شهید مازندران سوادکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مازندران سوادکوه شهید مازندران سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: «محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری فلسطینی «الآن» در حمله هوایی ارتش رژیم اسرائیل به خانه وی در شهر «رفح» در جنوب نوار غزه جان‌باخت.

براساس آمار دفتر اطلاع دولت فلسطین، تعداد خبرنگارانی که در نوار غزه از 7 اکتبر 2023 تا کنون به شهادت رسیدند به 141 نفر افزایش یافته است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز تاکید کرد که «ادامه ممانعت اشغالگران از دسترسی رسانه‌های بین‌المللی به نوار غزه، تلاشی برای جلوگیری از پوشش رسانه‌ای جنایات و قتل‌عام‌هایی است که مردم فلسطین در ماه‌های گذشته در معرض آن قرار گرفته‌اند».

حماس خواستار «شکستن سکوت بین‌المللی و تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای ورود به رسانه ها شد تا اشغالگران از ارتکاب جنایات بیشتر دور از چشم رسانه‌ها و شاهدان جنگ نسل‌کشی جلوگیری کنند».

اسرائیل 202 روز است که به حملات خود علیه غزه ادامه می‌دهد و در طی این مدت 34 هزار و 305 فلسطینی به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در حملات رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته 43 فلسطینی دیگر در غزه شهید و 64 تن دیگر نیز زخمی شدند.

براساس این بیانیه، شمار قربانیان حملات 202 روزه ارتش رژیم اشغالگر به نوار غزه به 34 هزار و 305 نفر و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 293 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع شهری به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به اجساد برسند.

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد