Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران درباره صدور مجوز تردد بین شهری توضیح داد.

به گزارش برنا؛ ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران با اعلام خبر زرد شدن اکثر استان‌ها و مناطق کشور گفت: هم‌اکنون تنها 22 شهر کشور نارنجی هستند و‌‌ سایر مناطق و شهرهای کشور زرد و آبی هستند.

وی‌ با اعلام اینکه با زرد شدن بسیاری از مناطق کشور دیگر به مجوز تردد هم نیازی نیست، افزود: تنها برای تردد در همان 22 شهر که متاسفانه تاکنون نارنجی هستند نیاز است که شهروندان تهرانی مجوز تردد از فرمانداری تهران اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با بیان اینکه تمام خواهش و درخواست ما از شهروندان تهرانی این است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را به مانند گذشته و‌ حتی بیشتر از قبل رعایت کنند، تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ممکن است تمام دستاوردهای اخیر را از بین ببرد.

قربانی خاطرنشان کرد: حدود 86 درصد در استان تهران دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند  و‌ این رقم آمار خوبی است که با تلاش شبانه‌روزی کادر درمان بهتر هم خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار روابط عمومی استان تهران درمان سفر محدودیت تردد مجوز تردد مجوز تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بساط دستفروشی از تئاتر شهر جمع می‌شود/ دستفروشان برای دریافت مجوز ثبت‌نام کنند
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟