Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@00:04:46 GMT

"پلنگِ بسکتبال" تا چه زمانی برای تیم ملی بازی می‌کند؟+فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۰۲۷۳

'پلنگِ بسکتبال' تا چه زمانی برای تیم ملی بازی می‌کند؟+فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

مهدی کامرانی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس به بحرین، در مورد بازگشتش به تیم ملی و شرایط این تیم در پنجره اول انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که بعد از ۶ سال به تیم ملی بازگشتم و به خودم افتخار می‌کنم که در ۳۹ سالگی یک بار دیگر پیراهن تیم ملی را بپوشم. امیدوارم مثمر ثمر باشم.

وی در مورد شرایط آمادگی اش گفت: خوشبختانه دو ماه با مهرام تمرینات بدنسازی خوبی داشتم و در لیگ هم همه شرایط بدنی و بازی های مرا دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه خوب تمرین می‌کنم و سعی دارم در آمادگی باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در خصوص اینکه تیم ملی چقدر آماده است، عنوان کرد: بازی اول مقابل بحرین شرایط متفاوت بود. چون هم مربی جدید بود و هم بازیکنان جدید اضافه شده بودند. تیم جوان و با انگیزه است و به دنبال تکرار قهرمانی ها است. باید بازی های تدارکاتی خوبی را انجام دهیم تا بچه ها بیشتر هماهنگ شوند.  

کامرانی ادامه داد: در بازی اول یا بحرین در تهران خوب بودیم، اما باید بهتر شویم، چون خانواده بسکتبال انتظارات بیشتری از تیم ملی دارد و به دنبال نمایش های خوب و قهرمانی در آسیا است.

این ملی پوش بسکتبال در خصوص بازی برگشت با بحرین در این کشور گفت: مسلما خیلی سخت تر از بازی تهران است و شنیدم که تماشاگر هم دارند‌. تمام بچه ها و کادرفنی تلاش شان این است که با برد از بازی خارج شوند.

وی که از نسل طلایی بسکتبال است و لقب "پلنگ" را به او داده‌اند، در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در تیم ملی خواهد بود، تاکید کرد: خودم هم فعلا تصمیم خاصی نگرفته‌ام، اما تا هر زمانی که بتوانم و احتیاج باشد در خدمت تیم ملی هستم، اما به هرحال سال‌های آخر هست و نمی‌توانم خودم را گول بزنم. هر بازیکنی یک رور آمده و یک روز هم از ورزش خداحافظی می‌کند و برای من هم همین شرایط است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال مهدی کامرانی بسکتبال کاپیتان تیم ملی بسکتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید