Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی در جلسه صبح امروز خود به صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی موافق دادند.

به گزارش برنا، جلسه فراکسیون نیروهای مردم انقلاب صبح امروز (یکشنبه 7 آذرماه) پیش از آغاز جلسه علنی مجلس و به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف با حضور نمایندگان عضو فراکسیون و وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و به منظور بررسی برنامه های یوسف نوری تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمدرضا میرتاج الدینی نایب رئیس فراکسیون در تشریح این جلسه و در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت اظهار داشت: در این جلسه 7 نفر از نمایندگان انتظارات خود از وزارت آموزش و پرورش و همچنین پیشنهاداتی برای بهبود شرایط آموزشی طی سخنانی مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه وزیر پیشنهادی نیز به دفاع از برنامه های خود پرداخت و گفت: مبنای عمل من سند تحول بنیادین خواهد بود و براساس این سند، برنامه های تقدیمی به مجلس را تدوین و پیش خواهم برد.

میرتاج الدینی تصریح کرد: در بخش دیگری از این نشست دکتر قالیباف رئیس فراکسیون با تاکید بر ساماندهی هر چه سریعتر آموزش و پرورش به عنوان یکی از وزارتخانه مهم، بنیادین و آینده ساز کشور گفت که مبنای کار ما و اساس سنجش ما سند تحول بنیادین است که 10 سال است تدوین شده اما به طور کامل اجرا نشده است. همچنین رئیس مجلس بر اجرای رتبه بندی معلمان و حفظ شأن صاحبان اصلی نظارت تعلیم و تربیت تاکید کرد که ان شالله به زودی نهایی خواهد شد و در سال آینده نیز پیش بینی های آن در بودجه صورت خواهد گرفت و حمایت های لازم نیز از آن انجام می شود./

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جلسه علنی آموزش و پرورش خانه ملت وزارت آموزش و پرورش مجلس وزارتخانه رئیس مجلس تعلیم و تربیت بودجه میرتاج الدینی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود