Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:02:52 GMT

هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۱۷۷۸

هیدج صاحب نمایشگاه دائمی صنعت کفش می‌شود

ایسنا/زنجان شهردار هیدج با اشاره به اینکه هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می‌شود، از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش خبر داد.

محمد نجفی صبح امروز (۷ آذرماه) در جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شهرداری هیدج با بیان اینکه مجموعه لاله هیدج یکی از ظرفیت‌های گردشگری این شهر و از منابع درآمدی شهرداری محسوب می‌شود، اظهار کرد: برای پیشرو و بهترین بودن در ارائه خدمات بین‌راهی و گردشگری، تهیه طرح به‌سازی و توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله یکی از ضروریات انکارناپذیر هیدج در مسیر توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای طرح رونق مجتمع گردشگری لاله هیدج خبر داد و متذکر شد: هدف از اجرای این طرح، رونق مجتمع با افزایش کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده در آن و در نظر گرفتن بهترین خدمات برای جامعه هدف که شامل مسافران عبوری، کامیون‌های ترانزیت و شهروندان هیدج و شهرهای اطراف است.

این مسئول عنوان کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی با اولویت ارائه تولیدات و محصولات شهر هیدج، ایجاد شهربازی سرپوشیده، به‌سازی وضعیت فعلی مجتمع، احداث واحدهای خدماتی متعدد با کاربری‌های مختلف در کنار ایجاد فروشگاه‌های گوناگون، احداث پارکینگ ویژه خودروهای سبک و سنگین، استقرار جایگاه سوخت و ... از جمله طرح‌های مورد نظر شهرداری در طرح توسعه مجتمع خدماتی رفاهی لاله خواهد بود.

شهردار هیدج یادآور شد: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده و با درخواست شهرداری، مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گردشگری در مجتمع خدماتی رفاهی لاله توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه هیدج یکی از قطب‌های اصلی تولید کفش در کشور محسوب می‌شود از طرح تبدیل ساختمان فوقانی واحدهای تجاری خدماتی مجتمع لاله (واقع در رمپ خروجی مجتمع) به نمایشگاه دائمی صنعت کفش  خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین رابطه پیگیری طرح توسعه‌ای مجتمع کارگاهی تولیدکنندگان کفش با ایجاد شهرک تخصصی کفش در راستای توسعه این صنعت موفق در هیدج هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان کفش هیدج نمایشگاه دائمی نمایشگاه دائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی شهرداری ها افزود: جامعه مشکلات و معضلات اجتماعی فراوانی دارد که شهرداری باید بستر و زیرساخت های زیست مومنانه را تامین کند.

یعقوب هوشیار امروز، شنبه هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراها، گفت: طبق منشور نهج البلاغه که امیرالمومنین(ع) برای تمام بشریت و به ویژه شیعیان فرموده این است که ما نباید از توجه به امورات جزئی مردم غافل شویم و این امر با شوراهای کاخ‌نشین و فاصله با مردم فرودست امکان پذیر نیست.

وی به عدم تصدی گری دولت در امور شورا ها تاکید کرد ‌و گفت: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) باید سیاست بالادستی دولت که امکان مدیریت و اداره توسط شوراهای اسلامی دارند، به این ارگان تخفیف و تفویض شود و کار های اجرایی دولت نیز کاهش یابد.

هوشیار تصریح کرد: عملکرد شوراها قابل دفاع بوده و تقاضا داریم مرجعیت شوراها در امور شهری باشد که تمام دستگاه و ارگان‌های حکومتی شوراها را در راس امور شهری بدانند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین