Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره مرکز وکلا قوه قضاییه در اصفهان افزود: ارائه مشاوره توسط وکلا در دادگستری‌ها زمینه رانت برای گرفتن پرونده های قضایی را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: وکلا عضو این مرکز نسبت به کار خود تعهد دارند و قوه قضاییه هم برای جلوگیری از سواستفاده احتمالی نظارت دارد اما بهترین راهکار استخدام کارشناس حقوقی و ارائه خدمات مشاوره توسط این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان به هزینه های این موضوع برای قوه قضاییه اشاره و بیان کرد:  برای خدمت به مردم هزینه کردن اشکال ندارد و تامین منابع آن برای رفع نیاز جامعه و اصلاح امور است.

وی ادامه داد: افراد عضو مرکز وکلا قوه قضاییه هم اصلاح این ساختار را پیشنهاد بدهند که به نفع آنان و عموم مردم خواهد بود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به توصیه های قرآن در خصوص رعایت حق و حقوق دیگران اذعان داشت: وکلا و قضات برای رضای خدا و با صداقت شهادت بدهند و این کار حتی اگر بر علیه خودشان، پدر و مادرشان و نزدیکانشان هم باشد باید واقع گرا باشند.

وی افزود: شاید در یک اظهارنظر، فردی دچار مشکل و فقر بشود، این موضوع اشکالی ندارد چرا که روزی دهنده خداوند بوده و نباید به خاطر دیگران، زمینه خسران را برای خودمان فراهم سازیم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه وکلا روی مرز جهنم و بهشت حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: این خطر برای  وکلا نسبت به  قضات به دلیل ذی نفع بودن و هزینه گرفتن بیشتر است.

وی اضافه کرد: برای مال دنیا و گذر زندگی نباید هستی خود را ویران و مشکلاتی برای دنیا و آخرت ایجاد کنیم.

ارائه 71 هزار مشاوره رایگان توسط وکلا قوه قضاییه

رئیس مرکز وکلا قوه قضاییه اصفهان گفت: در یک سال گذشته  71 هزار مشاوره رایگان توسط وکلا این مرکز به صورت رایگان ارائه شده است.

نرگس صلواتی با اشاره به راه اندازی خط تلفن 129 مشاوره قضایی دادگستری ها افزود: پاسخگویی این خط ارتباطی توسط وکلا این مرکز انجام می شود که امسال بیش از 10 هزار مشاوره ارائه شده است.

وی به نحوه گزینش مرکز وکلا قوه قضاییه اشاره کرد و اظهارداشت:‌علاوه بر گزینش علمی صلاحیت فردی نیز بررسی می شود که همین موضوع وجه تمایز با کانون وکلا دادگستری است که در آن مرکز چنین فرآیندی وجود ندارد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه اصفهان ادامه داد: خدمات رایگان مشاوره ای و وکالت برای افراد نیازمند جامعه توسط این نهاد انجام می شود.

برچسب‌ها مشاوره اصفهان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشاوره اصفهان قوه قضاییه مشاوره اصفهان قوه قضاییه مرکز وکلا قوه قضاییه توسط وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی