Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شکوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هیچ مشکلی در تامین نفت کوره مورد نیاز صنایع استان وجود ندارد و از تولیدکنندگان انتظار می رود با توجه به برودت هوا و احتمال قطعی و یا محدود شدن مصرف گاز صنایع، زودتر برای تامین سوخت دوم اقدام کنند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی افزود: مازوت مورد نیاز صنایع به وسیله پیمانکار تامین و در اختیار این تولیدکنندگان و واحدهای صنعتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای آبان ماه امسال، شرکت آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم ۲ میلیون لیتر مازوت، سیمان بجنورد ۸۳۲ هزار لیتر مازوت و نیروگاه شیروان هم ۴۰ میلیون لیتر از این سوخت را دریافت کرده است.

شکوری افزود: نیروگاه شیروان به میزان مصرف یک ماه سوخت مازوت تامین و ذخیره سازی کند البته با پیگیری های انجام شده، آلومینای ایران و سیمان هم می توانند مازوت مورد نیاز ۳۰ روز را تامین و ذخیره سازی کنند تا در فصل سرما مشکل نداشته باشند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی اظهار داشت: اکنون محدودیت برای تامین سوخت مازوت مورد نیاز صنایع وجود ندارد و انتظار می رود واحدهای تولیدی بویژه صنایع بزرگ در این زمینه تعجیل داشته باشند. 

براساس این گزارش پتروشیمی خراسان، سیمان بجنورد، نیروگاه شیروان و آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم صنایع بزرگ در استان هستند که باید نسبت به ذخیره سازی سوخت مازوت اقدام کنند. 

در خراسان شمالی بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی وجود دارد.

کاهش دمای هوا در زمستان در برخی از سال ها سبب می شود تا شرکت گاز برای جلوگیری از بروز مشکل در تامین گاز مصرفی مشترکان خانگی، نسبت به محدود و قطع کردن گاز صنایع مبادرت داشته باشد.در این شرایط صنایع از نفت گاز و یا مازوت به عنوان سوخت دوم استفاده می کنند. 

برچسب‌ها بجنورد آلومینیوم خراسان شمالی نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد آلومینیوم خراسان شمالی بجنورد آلومینیوم خراسان شمالی نفت خراسان شمالی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین