Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:15:05 GMT

می‌خواهم به سمبل اینتر تبدیل شوم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۹۸۹

می‌خواهم به سمبل اینتر تبدیل شوم

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر تاکید کرد این تیم به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با دو گل در خانه ونتزیا به برتری رسید و لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی و گلزن نراتزوری در اوقات اضافی و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند. لائوتارو مارتینز که اخیرا قرارداد جدیدی با اینتر امضا کرده، مدعی شد با تمام توان برای موفقیت نراتزوری مبارزه می کند و می‌خواهد در آینده به نماد این باشگاه تبدیل شود

 

لائوتارو مارتینز به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "ما حس خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازی سختی بود، باران می بارید و ما برای اولین بار در این ورزشگاه بازی می کردیم. از کسب سه امتیاز خوشحالیم، نکته حائز اهمیت این است که به روند صعودی خود در جدول ادامه داده و در نتایج خود ثبات داشته باشیم.

 

 

ما باید به همین روند ادامه داده و قدم به قدم پیش برویم. پس از سال‌ها و با وجود شروعی سخت، در لیگ قهرمانان اروپا صعود کردیم و حالا باید در هر دیداری با افکاری رشد کرده و صبوری حضور پیدا کنیم. از دست دادن پنالتی در دربی میلان؟ اشتباه کردن دردناک است، اما این اتفاقات رخ می دهد. تنها زمانی پنالتی از دست می دهید که برای زدن آن آماده باشید.

 

تمدید قرارداد با اینتر؟ امیدوارم در آینده به سمبل و نماد اینتر تبدیل شوم. من در سال 2018 به اینجا آمدم و با تمام توان برای این پیراهن بازی می کنم. حالا نماد اسکودتو را روی سینه داریم و باید از آن دفاع کنیم."

لائوتارو مارتینز اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز اینتر میلان لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • گل دوم هاکان چالهان اوعلو به تورینو از روی نقطه پنالتی (اینتر 2-0 تورینو)
  • این دختر به نماد اعتراضی در امریکا تبدیل شده است | تصویر
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!