Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که از نظر بازیکن، کادر فنی و امکانات شرایط خوبی دارد. این مسئله کار را برای ما سخت می‌کند. بازیکنان ما در طول بازی به هیچ وجه نباید مرتکب کوچک‌ترین اشتباهی شوند و اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، جریمه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم مقابل گل‌گهر یک روز بدون اشتباه داشته باشیم و بازی خوب و زیبایی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با شرایط میزبانی این تیم در دیدارهای خانگی گفت: کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج هم به دلیل بازی‌های زیادی که روی آن انجام می‌شد، پایین آمده بود. فکر می‌کنم هر روز یک مسابقه در این ورزشگاه انجام می‌شد. با این حال مسوولان باشگاه تلاش کردند تا ورزشگاه پاس قوامین را که کیفیت بهتری نسبت به سایر ورزشگاه‌ها دارد، فراهم کنند. بازی در چنین زمینی روی کیفیت بازی هم تأثیر گذار خواهد بود.

وی در مورد انتخاب یک داور جوان برای قضاوت دیدار تیمش برابر گل‌گهر اضافه کرد: در دیدار قبلی با وجود اینکه داور در طول مسابقه اشتباهات تاثیرگذاری داشت، اما به آنها خسته نباشید گفتم.در بازی قبلی برابر نساجی در صحنه‌ای که روی خط محوطه جریمه روی بازیکن ما خطا شد، اتفاقی بود که می‌توانست نتیجه بازی را برگرداند. با وجود تمام این اتفاقات امیدوارم مقابل گل‌گهر کیفیت داوری به نوعی باشد که عدالت را شاهد باشیم و تیمی از این ناحیه ضربه نبیند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن انتقاد از کمیته داوران در چیدمان داوری‌های هفته هفتم تصریح کرد: نکته جالب این هفته، قضاوت ندادن به داوران باتجربه است. نمی‌دانم به خاطر برگزاری شهرآورد تهران در هفته بعد بوده است یا نه، اما تصمیم‌گیری جالبی برای سایر تیم‌ها نیست.

وی تاکید کرد: داور در فوتبال نقش تاثیرگذاری دارد و  اگر قرار باشد در یک هفته به چهار، پنج داور خوب استراحت بدهند، روی کیفیت کار داوری تأثیر می‌گذارد. امیدوارم چنین اتفاقی رقم نخورد و داور بازی فردا به بهترین شکل قضاوت کند.

دیدار تیم‌های پیکان و گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تیم فوتبال پیکان سیدمجتبی حسینی تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان سیدمجتبی حسینی تیم فوتبال گلگهر سیرجان تیم فوتبال پیکان سیدمجتبی حسینی تیم فوتبال گلگهر سیرجان مقابل گل گهر تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد