Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان سرمایه انسانی حاضر در کارخانه پردازش پسماند را یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت و بازدهی فرآیند پردازش پسماند دانست و گفت: از جمله نقاط قوت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برخورداری از بدنه انسانی متخصص و مسئولیت‌پذیر است

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا ساکتی در جریان بازدید از کارخانه پردازش پسماند و تولید کود کمپوست، ضمن حضور در خط پردازش و گفت و گو و تبادل نظر با عوامل و پرسنل کارخانه، بر نقش محوری کارخانه در پیشبرد اهداف سازمان مدیریت پسماند تاکید و اظهار کرد: کارخانه پردازش پسماند خط مقدم فعالیت‌های این سازمان است و هر اقدام و برنامه‌ریزی که در زمینه مدیریت پسماند در سطح شهر صورت می‌گیرد، نتیجه آن به کارخانه ختم می‌شود؛ از این رو یکی از رویکردهای اصلی ما در مدیریت پسماند، بهینه‌سازی روش‌ها و فرآیندها و به روزرسانی تجهیزات در کارخانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سرمایه انسانی حاضر در کارخانه پردازش پسماند را یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در ارتقای کیفیت و بازدهی فرآیند پردازش پسماند دانست و افزود: از جمله نقاط قوت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان برخورداری از بدنه انسانی متخصص و مسئولیت‌پذیر است که باعث می‌شود رسیدن به تکنولوژی و فناوری‌های نوین، فرایند پردازش پسماند و تولید کود آلی در کارخانه هیچ گاه با وقفه مواجه نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان بر یکسان بودن جایگاه انسانی کلیه پرسنل از جمله کارگران، کارمندان، عوامل تفکیک، رانندگان، عوامل فنی و… در سازمان مدیریت پسماند تأکید کرد و خاطرنشان کرد: سختی کار در فرآیند پردازش پسماندها، بر کسی پوشیده نیست و ما نیز با حضور مستمر در خطوط و تجربه کردن وظایف پرسنل این بخش از سازمان، ضمن ارج نهادن به زحمات آنها، سعی می‌کنیم شرایط و تسهیلات لازم را برای بهبود کیفیت شرایط و محیط کار فراهم آوریم.

کد خبر 538393

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان سرمایه انسانی پسماند شهري مدیریت پسماند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان کارخانه پردازش پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود