Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@23:48:34 GMT

اعتراض خیبر خرم‌آباد به اخلاق داوران +عکس

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۴۶۹

اعتراض خیبر خرم‌آباد به اخلاق داوران +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه خیبر خرم آباد با انتشار متنی اعتراض خودش را نسبت به عملکرد داوران اعلام کرد:

"عصر دیروز جام حذفی با دیدار دو تیم شهرداری همدان و خیبر خرم آباد پیگری شد. از نکات مهم این بازی تغییر داور بازی و جابه جایی حسن اکرمی و محمدحسین ترابیان است که خود ایجاد شبهه می‌کند.

در وهله دوم مدیریت در داوری بدون شک با اخلاق خوشایند هم امکانپذیر است و این که داور هرگونه رفتاری حتی کاملا مودبانه را مورد جریمه قرار دهد قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به تصاویر دقت شود بسیاری ازبازیکنان خیبر مورد خطای شدید حریف قرار می‌گرفتند و دربرابر اعتراض به این روش بازی، با کارت داور روبرو می‌شدند.

شاید اوج این رفتار در قبال اعتراض مرتضی غلامعلی تبار یکی از بازیکنان با اخلاق تیم خیبر در برابر خطای شدید بازیکن تیم حریف صورت گرفت که بلافاصله با اخراج این بازیکن همراه شد. امیدواریم داوران حداقل با کمی سعه صدر طوری رفتار نمایند که خدای نکرده تیمی به ناحق دچار مشکل نشود."

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ دسته اول خیبر خرم آباد داور داوری اعتراض به اخلاق داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی