Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم اشکش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیروزی مقابل پارس جنوبی جم در رقابت های جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم برای پیروزی جنگیدند. معدود تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند از آن لذت بردند. در این دیدار ما موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی نتوانستیم این فرصت ها را به گل تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت بازی به پنالتی کشیده شد و در این ضربات خدارا شکر توانستیم به مرحله بعد صعود و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: نکته ای که ما را آزرده کرد این بود که یک ساعت درهای ورودی  ورزشگاه بسته بود و دو تیم نتوانستند وارد استادیوم شوند. این زیبنده فوتبال خوزستان نیست و از مسئولان این انتظار را دارم که ورزشگاه ملاثانی را که چندین سال است در حال تکمیل شدن است،کامل و یا مشکل ما را در ورزشگاه تختی اهواز بر طرف کنند.

سرمربی تیم دسته اولی استقلال ملاثانی ادامه داد: ما تیم مردمی هستیم و پشتوانه مالی قوی نداریم. انتظار می رود مسئولان بیشتر از قبل این تیم را حمایت کنند. من قبل از بازی با پارس جنوبی جم خیلی تلاش کردم که از لحاظ روحی و روانی تمرکز بازیکنان را به سمت بازی برگردانم. بازیکنان زمانی که پشت درهای بسته ورزشگاه بودند شگفت زده شدند و می گفتند که چه اتفاقی رخ داده است؟

سرمربی تیم استقلال در خصوص شرایط تیم و نتایجی که در چند هفته اخیر کسب کرده است، گفت: نتایج ضعیفی نگرفته ایم و در لیگ 7 امتیاز داریم. یک مرحله از جام حذفی صعود کرده ایم. تیم ما نسبت به پارسال از 21 بازیکن بزرگسال، 16 بازیکنش به تیم های دیگر رفتند و دوباره توانستم تیم را جمع کنم. بودجه ما معادل بودجه لیگ سه است و خدا را شکر بازیکنان با وجود این شرایط، توانستند که کارها را خوب جلو ببرند.

اشکش ادامه داد: از لیگ دو و لیگ سه بازیکن جذب کردم، بودجه من نسبت به بقیه تیم های لیگ یک کمتر است. همه بازیکنان و کادرفنی‌ام خوزستانی هستند، شما فکر کنید ما برای بازی ها با اتوبوس به ورزشگاه می رویم  و تیم حریف با هواپیما به ورزشگاه می آید.

وی در خصوص داوری در دیدارهای گذشته خاطر نشان کرد: در چند بازی قبل یک پنالتی هم برای تیم ما نگرفته اند و بعضی از مسابقات را با اشتباهات داوری مساوی کرده ایم.از روند تیم راضی هستم و روز به روز هم بهتر می شود، چون ما  فوتبالی بازی می کنیم که اکثر کارشناسان و مردم از این تیم راضی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در خصوص بازی بعدی با تیم خیبر خرم ‌آباد گفت: خیبر خرم آباد  تیم بسیار خوبی است، یک فرد علاقه مند و فوتبالی به نام آقای عبدی را در اختیار دارد. وی از جیب خود برای  باشگاه هزینه می کند و ساختار خوبی در تیم خیبر خرم آباد ساخته است. این تیم مربی با تجربه ای به نام عبدلله ویسی را در اختیار دارد و جز تیم های پر مهره لیگ است. با تمام این تفاسیر به سمت بازی بعدی می رویم و امیدوارم دست پر و با امتیاز از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/ 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: باشگاه استقلال ملاثانی سرمربی تیم استقلال ملاثانی خیبر خرم آباد پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول به خاطر بسته ماندن در‌های ورزشگاه غدیر اهواز که با تصمیم باشگاه استقلال خوزستان بود، احتمال آنکه استقلال ملاثانی نتواند در روز دیدار با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی میزبان باشد و این هم لغو شد را به وجود آورد.

نعیم حمیدی مدیرعامل استقلال ملاثانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص اینکه آخرین وضعیت تیمش برای میزبانی از سپاهان به کجا انجامید و این تیم در کدام ورزشگاه میزبان نماینده اصفهان است، اظهار کرد: همه استان خوزستان بسیج شده‌اند تا به ما ورزشگاه میزبانی دهند ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود.

حمیدی تصریح کرد: حراست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به من زنگ زد، استاندار جلسه‌ای گذاشته تا فردا تصمیمی امنیتی گرفته شود. با سازمان لیگ تماس گرفته‌اند و با سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات حرف زدند. گفته‌اند به ما تا فردا مهلت دهید تا ورزشگاه میزبانی از دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان را اعلام کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد