Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@03:20:18 GMT

پاداش ۱۵ میلیونی به دختران هندبال ایران

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۶۶۲۵

 مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا امروز ۷ آذر برگزار شد. این تیم دهم عازم اسپانیا خواهد شد. مراسم بدرقه تیم ملی امروز با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مریم کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و رییس فدراسیون و مسوولان فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک پیش از کسب مجوز جهانی قول پرداخت پاداش به ملی پوشان را داده بودند که امروز در مراسم بدرقه این پاداش را پرداخت کردند. وزیر ورزش برای هر ملی پوش مبلغ ۱۰ میلیون و رییس کمیته ملی المپیک برای هر ملی‌پوش مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت کردند.

هم‌چنین اسپانسرهای فدراسیون نیز هدایایی را برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌اند.

تیم ملی هندبال زنان برای اولین‌بار در تاریخ با کسب عنوان چهارمی آسیا، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. این تیم دهم آذر عازم اسپانیا خواهد شد و با نروژ، رومانی و قزاقستان هم‌گروه است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی