Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه در سال جاری کشور و استان خراسان شمالی با مشکلات عدیده ناشی از کمبود منابع آبی در ابعاد مختلف اجتماعی مواجه است گفت:: در حوزه منابع آبی باید به نحو موثری برنامه ریزی و مدیریت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، در شورای عالی قضایی خراسان شمالی٬ با اشاره به ضرورت در نظر گرفتن موازین قانونی طی تمامی مناسبات اداری و کاری از جمله در جریان صدور و اجرای مصوبات شورای قضایی استان اظهار داشت: مهم‌ترین اصل این است که پیش از صدور، ابلاغ و اجرای  مصوبات هر جلسه‌ای با اجماع نظرات و دیدگاه‌های مطروحه، ابعاد مختلف یک تصمیم بررسی و با سازوکارهای قانونی منطبق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری کشور و استان خراسان شمالی با مشکلات عدیده ناشی از کمبود منابع آبی در ابعاد مختلف اجتماعی مواجه بوده افزود: در حوزه منابع آبی باید به نحوی برنامه ریزی و وضعیت را  مدیریت  کنیم که بتوانیم با تأمین نیازها، به‌نحو مؤثری از تبعات منفی و نگرانی‌ها و  آلام مردم بکاهیم.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی حفظ و تقویت وحدت، یکپارچگی، مهربانی، همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر و نیز مردم با مدیران و مسؤولین را مهم‌ترین رکن حصول موفقیت در امور برشمرد و بیان کرد: با  شکل گیری این وفاق و  انسجام و با  هدف گذاری دقیق و البته با رعایت قوانین و مقررات است که  می‌توان امیدوار بود علاوه بر تحقق اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده  به موفقیت‌های بزرگ دست یافت.

مشکلات کلان اقتصادی و اشتغالزایی خرم آباد به رئیس جمهور گزارش می‌شودافزایش 33.5 درصدی معاملات مسکن تهران در آبان 1400رئیس کل دادگستری استان مازندران: با مدیران متخلف و دارای ترک فعل در تضییع انفال برخورد می‌شود

رئیس شورای قضایی استان با تأکید مضاعف بر ضرورت صیانت از حقوق عامه به بازدیدهای میدانی اخیر از پارکینگ‌های وسائط نقلیه در استان و  مشکلات عدیده  موجود در این خصوص اشاره و تصریح کرد: متأسفانه طی بازدیدهای به‌عمل آمده  مشخص شد که وضعیت فعلی پارکینگ‌های وسائط نقلیه در استان نه تنها قابل قبول نیست بلکه این معضل در حال حاضر به‌ عنوان یک نگرانی جدی مطرح شده و دستگاه قضایی این مسأله را یک مطالبه جدی از سوی افکار عمومی تلقی می‌کند و  با عزم راسخ و اراده جدی  مصمم به پیگیری و رفع مشکلات مبتلابه است.

وی با بیان اینکه تحقیقا احراز شده که  میزان قابل توجهی از خودروهای توقیفی و یا نگهداری شده در پارکینگ‌های استان صرفا در نتیجه اقدامات پلیس به پارکینگ منتقل شده و تنها درصد کمی از این موارد ناشی از صدور دستورهای قضایی است گفت: کارگروه ویژه‌ای متشکل از معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون قضایی رئیس کل دادگستری در حفظ حقوق شهروندی، پلیس راه و دیگر دستگاه‌های مرتبط  به منظور رفع مشکلات موجود، سامان دهی و  تعیین تکلیف وضعیت پارکینگ‌های تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان قضایی، قضات و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است