Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه طرح مدیریت شهری جهت ادغام دستگاه‌ های خدمات رسان با شهرداری‌ها، مجدد در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

غلامرضا شریعتی اندراتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه لایحه طرح مدیریت شهری در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، اظهار داشت: در این طرح، دستگاههای خدمات رسان، آب، برق، گاز و مخابرات در حوزه شهری با شهرداری‌ها ادغام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح یکبار در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بنا به دلایلی رای نیاورد، گفت: برای بررسی مجدد و برآورد ابعاد این طرح، کمیته تخصصی در کمیسیون عمران شکل گرفت تا با بررسی همه ابعاد نیاز طرح جامعه شهری، طرحی اجرایی ارائه نمایند تا نهایی شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی دلیل رد شدن طرح در کمیسیون عمران را به دلیل ناتوانی شهرداری شهرهای کوچک کشور اعلام و تصریح کرد: شهرداری شهرهای کوچک به دلیل نداشتن منابع مالی مناسب، توان مدیریت شرکتهای خدمات رسان را ندارند که برای آنها در حال تعریف کردن ساز و کار مناسب هستیم.

شریعتی دلیل تصمیم تشکیل مدیریت شهری را به خاطر عدم هماهنگی بین دستگاه‌ های خدمات رسان با شهرداری‌ها دانست و افزود: به دلیل ناهماهنگی بین دستگاه ها موجب شده تا حفاری‌های زیادی در سطح شهر انجام بپذیرد که بعضا به حال خود رها می‌شوند و شرکتها نیز در انجام وظایف تاخیر دارند و برای پایان بخشیدن به این نقیصه نیاز است تا طرح مدیریت شهری مصوب شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس: برای آغاز طرح جهش تولید مسکن 360 هزار میلیارد تومان تخصیص یافتکمیل طرح‌های عمرانی مهمترین مطالبات مردم سلسله از رئیس جمهور است20 پروژه عمرانی در حوزه ورزش و جوانان در استان بوشهر افتتاح می‌شود +تصویروی با بیان اینکه سابق نیز برخی از شرکت‌های خدمات رسان در دل شهرداریها ادغام بودند و مشکلات ناهماهنگی بین بخشی را نداشتند، یادآورشد: با توجه به تجربه گذشته، نیاز است تا طرحی جامع و کامل‌تر مصوب شود تا یکبار برای همیشه به گلایه مردمی، به ناهماهنگی های دستگاه ها و حفاری و کندکاری های رها شده دردسرساز پایان داده شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی کمیسیون عمران طرح مدیریت شهری خدمات رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان استان در پی اعلام هشدار هواشناسی به حالت آماده‌باش درآمدند.

مهدی مهرور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از هشدار نارنجی رنگ هواشناسی برای آسمان البرز خبر داد و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان به حالت آماده‌باش در آمدند.

وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خاطرنشان کرد: به منظور حفظ آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مهرور تصریح کرد: به منظور مقابله با جاری شدن سیل در رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی، بر آماده‌باش مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، شرکت‌های خدماتی (آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه, ثابت و آب منطقه‌ای تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس‌های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر داشتن تجهیزات لازم و ضروری سفر از جمله لوازم گرمایشی، البسه، پتو، کمک‌های اولیه، برف پاک کن، به همراه داشتن وسایل ارتباطی تاکید کرد.

کد خبر 750861

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها در اصفهان به بالای ۱۰ درصد رسید
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟