Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:15:23 GMT

تن پوش بهاری تکمیل مسکن مهر میارکلا زمستانی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۲۳۴۲

تن پوش بهاری تکمیل مسکن مهر میارکلا زمستانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پرونده مسکن مهر مازندران پر شده از وعده‌های مسؤولان دولت تدبیر و امید که همه آنها بر زمین مانده است و حالا دولت آقای رئیسی باید گره کور این مسائل را حل کند.

برجسته‌ترین قول مسؤولان استانی مربوط به بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران تا اردیبهشت ماه سال جاری بوده است که استاندار وقت مازندران، معاون عمرانی استاندار، مسؤولان راه و شهرسازی استان و همه دست اندارکاران استانی مربوط به حوزه مسکن بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تاکید ویژه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در ۱۸ بهمن سال ۹۹ رسانه‌ای شده بود و بارها و بارها از زبان مسؤولان استانی این موضوع مطرح شده و نسبت به تکمیل آن تاکید شده است.

اما اردیبهشت‌ماه وعده‌های بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران فرا نرسیده، در حال عبور از پائیز هستیم اما هنوز پروژه مسکن مهر در استان مازندران به سرانجام نرسیده است و آب خوشی از گلوی ساکنان پایین نرفته است.

وضعیت نابه‌سامان پروژه مسکن مهر نکا و نامشخص بودن وضعیت نصب آسانسورهای این مجموعه، گلایه‌های متقاضیان مسکن مهر چالوس که هراز چندگاهی رسانه‌ای می‌شود و مشکلات دامنه‌دار پروژه مسکن مهر در میارکلا ساری که تاکنون هزار خانواده در این مجموعه ساکن شدند اما هنوز امکانات لازم برای این افراد فراهم نشده است از مشکلاتی است که باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

حسین محمودیان مدیرعامل مسکن مهر میارکلا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه بر اساس برنامه مقرر شده است که ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار در این منطقه ساکن شوند، اظهار کرد: هزار خانوار در این مجموعه سکونت پیدا کرده و هزار و ۸۰۰ واحد هم در حال تکمیل شدن است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر هزار خانوار ساکن شده در این مجموعه با مشکلات جدی مواجه هستند، گفت: با وجود پیگیری‌های جدی اقدام خاصی برای رفع نواقص موجود انجام نشده است.

محمودیان با اعلام اینکه قبل از پایان زمستان نیاز داریم که آسفالت محوطه انجام شود، افزود: این پروژه با وجود قول‌های متعدد به سرانجام نرسیده و قطع به یقین با شروع زمستان مردم با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

وی عدم اجرای کامل روشنایی برق محوطه و میادین داخل پروژه را از دیگر نواقص این مجموعه اعلام کرد و گفت: با وجود سکونت هزار خانوار هنوز دکل‌های مخابرات راه‌اندازی نشده و امکان دسترسی مردم به اینترنت وجود ندارد که مجوز ایجاد دکل باید توسط اداره کل راه و شهرسازی استان صادر شود.

مدیرعامل مسکن مهر میارکلا ساری با اعلام اینکه بر اساس برنامه مقرر شده بود که مدرسه ۱۸ کلاسه در این مجموعه ایجاد شود، گفت: انتظار داریم در تکمیل این پروژه سرعت داده شود.

وی نبود امکانات ورزشی، مجتمع بهداشتی درمانی و عدم نصب پل عابر پیاده آسان بر را از دیگر نیازمندی‌های این مجموعه اعلام کرد و گفت: احداث پل بتنی هوایی و دوربرگردان یکی از نیازهای ضروری ساکنان مسکن مهر میارکلا است.

محمودی در پایان خواستار راه‌اندازی سرویس تاکسیرانی مناسب از ساری به پروژه مسکن مهر میارکلا شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: وعده بهاری مسکن مهر مازندران میارکلا محمودی مسکن مهر میارکلا پرونده مسکن مهر پروژه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است

تین نیوز

 معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا به طول ۱۴۰۰ متر، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در بازدید از پروژه بزرگراه آستارا- آستارا اظهار کرد: فاز اول این پروژه به طول ۱۴۰۰ متر در نقطه مرزی سرزمینی که حال احداث است و نقش به سزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می کند، تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا پایان خردادماه امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

اکبری افزود: این پروژه شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر و ۱۴۰۰ متر احداث بزرگراه است.

وی با بیان این که این پروژه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون ها اثرگذار خواهد بود، افزود: به طور قطع همکاری دستگاه های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

اکبری گفت: باتوجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است. همچنین فاز دوم این پروژه شامل دو بانده کردن حدود ۲۲۰۰ متر از محور آستارا اردبیل و یک دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که در صورت تأمین اعتبار لازم و عدم وقوع مشکلات معارضین تا پایان شهریور امسال قابلیت تکمیل را داراست.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بازدید از پل جدیدالاحداث سیبلی در منطقه آستارا گفت: این پل در سیل سال گذشته و طغیان رودخانه تخریب شده بود که در حال حاضر توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال احداث است.

گفتنی است پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا نیز با حضور معاون راهداری سازمان افتتاح شد. این پل در روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض چهار متر با بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در یک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده های کشور آسفالت شده و ۳۰۰۰ کیلومتر جاده روستایی ساخته شده است.

اکبری همچنین در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان گیلان که به ریاست اسدالله عباسی استاندار و رئیس کمیسیون اجرایی ایمنی راه های استان گیلان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین راهکار برای کاهش سوانح، انجام اقدامات حاصل از تحلیل حوادث رانندگی است تا از این راه نسخه های شفابخش و طرح های نو و به روز به دست آید.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین در خاتمه بر اهمیت رفع نواقص جاده های استان به منظور ایمن سازی محورها تأکید کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد