Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق دانشگاه شاهد با بیان اینکه این دانشگاه یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: رئیس جدید دانشگاه شاهد دارای قابلیت های علمی، شخصی و اخلاقی خوبی است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کامیار ثقفی، رئیس سابق دانشگاه شاهد در مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست جدید این دانشگاه که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: بنده از آقای قاضی زاده به خاطر اینکه پذیرفتند تا این بار سنگین مسئولیت را بعد از سال ها از روی دوش من بردارند قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه شاهد دارای ظرفیت های فوق العاده ای است و هم می تواند مشکلات سازمان بنیاد و امور ایثارگران را حل کند و از طرفی ماموریت های خود را که در اساسنامه این دانشگاه ذکر شده انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه دانشگاه شاهد یک بازوی فکری و اتاق فکر برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است و قطعا آقای قاضی زاده هاشمی نیز این دید را نسبت به دانشگاه شاهد دارد، اضافه کرد: رئیس جدید دانشگاه شاهد دارای قابلیت های علمی، شخصی و اخلاقی خوبی است و در واقع تمام انتظاراتی که از یک انسان مومن و ارزشمند وجود دارد در او جمع است.

 

ثقفی تصریح کرد: پذیرفتن مسئولیت در شرایطی امروز کشور کار خطیری است با این وجود پذیرفتن ریاست دانشگاه شاهد از سوی آقای چلداوی نشان دهنده وجود عنصر ایمان در او است. آقای چلداوی انسان وارسته ای است و توانایی خود را نیز به اثبات رسانده است.

رئیس سابق دانشگاه شاهد بیان کرد: انتظار اول بنده از همکاران خود در دانشگاه شاهد این است واقع بینانه و با یک رویکرد حرفه ای تمام توان خود را درراستای حفظ دستاوردهای دانشگاه و کمک به آقای چلداوی به کار بگیرند و به نوعی تمام هم و انرژی خود را در راستای تحقق اهداف دانشگاه که در مسیر اهداف عالیه انقلاب هستند صرف کنند.

 

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشگاه هایی می توانند در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب گام بردارند که از ظرفیت جوانان مومن، نخبه و انقلابی برای رسیدن به پیشرفت استفاده کنند و این ظرفیت امروز در دانشگاه ها وجود دارد اضافه کرد: انتظار ما این است که براساس اسناد بالادستی نظام و سیاست های هیئت امنا فرایند پیشرفت دانشگاه شاهد پیش برود.

 

ثقفی با بیان اینکه افق ما با افق آقای قاضی زاده هاشمی در جهت اهداف نظام است، افزود: هر کدام از دانشگاه ها با یک سطح عالی از قدرت ارتباط دارند؛ اما در دانشگاه شاهد علی رغم  انتصاب به بنیاد شهید تمام بار دانشگاه را بر دوش کشیده است.

 

وی با بیان اینکه بنده نقش ویژه ای برای مدیریت عالی بنیاد شهید در پیشرفت دانشگاه شاهد قائل هستم، اضافه کرد: بنده امروز از همه همکاران خود بابت قصورها و تقصیرها طلب حلالیت دارم اما معتقدم هیچ کدام از تصمیمات و هر آنچه به زبان آورده ام به مصلحت ودر راستای اهداف نظام  بوده و تصمیم شخصی نگرفته ام.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ثقفی دانشگاه مدیریت عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانشگاه شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟

ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان امروز طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.

وی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهار کرد: با مصوبات خوب مجلس در سنوات اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران وخانواده آن‌ها در ادارات دولتی انجام شد که نتایج آن قابل مشاهده شده است.

ناوکی، توجه به سهمیه استخدامی ایثارگران از سوی دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و عنوان داشت: در یک سال اخیر ۷۶ جلسه با صنایع و دستگاه‌ها داشته‌ایم که منجر به اشتغال ۱۰۰ نفر در نفت ستاره، فولاد هرمزگان، نفت جی، پالایشگاه بندرعباس و … شده است. بر اساس قانون بند (و) تبصره ۹ به جز فصل اول و ششم یک درصد از اعتبارات فرهنگی دستگاه‌ها صرف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ جایگاه و تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان وظیفه همه مردم است.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان ادامه داد: افزایش ۴۰درصدی حقوق والدین شهدا و ۱۰درصدی حقوق جانبازان و حقوق بگیر شدن جانبازان معسر در کل استان زیر ۲۵ درصد که حدود ۷۰۰ نفر بودند، بخش دیگری از فعالیت‌های انجام شده بنیاد استان در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مرکز توانبخشی بنیاد شهید در استان که از سال ۹۲ کلنگ خورده بود، اکنون با پیگیری در مرحله خرید تجهیزات و محوطه‌سازی است و در سه طبقه به زودی به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در خصوص فعالیت های شاخص فرهنگی این استان به اهمیت جمع آوری خاطرات شهدا به عنوان بخشی از کار ویژه‌های رسانه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان هرمزگانی در دفاع مقدس نیروی محرکه جنگ بودند که در این زمینه می‌توان در حوزه مکتوب و آثار هنری فاخری تولید کرد.

ناوکی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری بسیار بالای جزیره هرمز باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات بیشتری برداشته شود تا دغدغه متولیان امر و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران رفع شود.

وی با بیان اینکه پس از نصب تصاویر شهدای این جزیره، فاز اول گلزار شهدای آن نیز شروع به‌کار شده است ، ادامه داد: امیدواریم با مشارکت قرارگاه مدینه منوره و با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار به‌زودی بازسازی گلزار شهدای هرمز به پایان برسد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان