Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل از تکمیل این پروژه با ۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری این وزارتخانه جزییاتی از سفر خود به استان‌ اردبیل و بازدید از بیمارستان و سایر پروژه‌های در حال ساخت آن استان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه روز گذشته ۷ آذر به همراه استاندار و معاون عمرانی استاندار اردبیل بازدیدی از بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انجام شد، گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل بالغ بر ۵۳ هزار مترمربع است که هم اکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر تازه رییس‌جمهور به استان مقرر شد تا منابع مالی برای تکمیل این پروژه تخصیص یابد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای این بیمارستان یکهزار میلیاردتومان است که از این میزان ۲۰۰ میلیاردتومان برای تجهیز بیمارستان است و ۸۰۰ میلیاردتومان نیز برای ساخت بیمارستان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نبیان توضیح داد: این مجموعه بیمارستانی در ۸ طبقه در حال اجراست و یک ساختمان جنبی اعصاب و روان نیز دارد که ۳ هزار متر بنا دارد. این بخش دارای اسکلت فلزی است که ۵۰  درصد اسکلت فلزی آن انجام شده و ۵۰ درصد اسکلت فلزی نیز در مدت ۳ ماه آینده نصب خواهد شد. همچنین فوندانسیون ساختمان اصلی نیز در حال اجراست و حداکثر تا پایان بهمن کامل اجرا خواهد شد.

وی بخشی از بازدیدهای خود را نیز مربوط به بهسازی استادیوم علی دایی و عملیات اجرایی سالن ورزشی ژیمناستیک اعلام کرد و افزود: بهسازی مجموعه ورزشی علی دایی در دستور کار قرار گرفت. منابعی را پیگیری کردیم تا استادیوم ۲۰ هزار نفری تکمیل و ارتقا یابد. با موافقت استاندار مقرر شد تا منابعی در اختیار سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای انجام پروژه درنظر گرفته شود.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت