Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامحسین دلبری معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه هزينه مشاوره پيشگيري از طلاق براي مددجويان نهادهاي حمايتي يا افراد كم‌بضاعت، توسط بهزيستي پرداخت مي‌شود، گفت: این یارانه با صورتحساب مرکز مشاوره یا کلینیک مددکاری طرف قرارداد و بررسی کارشناس مربوطه، به حساب مرکز مشاوره یا کلینیک واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در ۸ ماه اول امسال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از این یارانه بهره‌مند شده‌اند، افزود: مشاوره طلاق براي مددجويان و افراد كم‌بضاعت، رايگان است و ۶۶ کلینیک مددکاری و مرکز مشاوره در سطح استان طرف قرارداد بهزیستی برای مراجعین کم‌بضاعت هستند.

معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: برای همه متقاضیان طلاق، ۵ جلسه مشاوره در نظر گرفته شده که هزینه‌ی تعیین شده برای آن ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال می‌باشد که البته هزینه مشاوره در خارج از برنامه کاهش طلاق، خیلی بیشتر از اینهاست که با کمک و همکاری مراکز مشاوره‌ای که در قرارداد بهزیستی مشارکت دارند، این هزینه کاهش یافته تا همه‌ی افراد بتوانند از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند و در حال حاضر ۴۹ مرکز مشاوره و ۱۶ کلینیک مددکاری در سطح استان با برنامه کنترل و کاهش طلاق همکاری دارند.

دلبری بیان کرد: در ۸ ماه اول امسال ۲۱ هزار و ۷۹۰ نفر در سامانه ثبت درخواست طلاق (تصمیم) ثبت نام کرده‌اند و این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۸ هزار و ۳۳۵ مورد بوده است که در مجموع در این مدت ۱۰۸ هزار و ۹۵۰ جلسه مشاوره برای مراجعین برگزار شده که نتیجه‌ی آن سازش ۲ هزار زوج متقاضی طلاق بوده است.

 

انتهای پیام//س.ع.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خراسان رضوی ممدجویان طلاق مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند