Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:31:00 GMT

سقوط بالگرد در چهارمحال و بختیاری تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۳۴۶۳

سقوط بالگرد در چهارمحال و بختیاری تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد در پی اعلام کانال‌ها محلی شهرستان اردل مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد در مناطق کوهستانی شهرستان اردل این موضوع را از فرماندار و مدیر اورژانس پیگیر شدیم که نه تایید و نه تکذیب کردند؛ اما دقایقی قبل روابط عمومی استانداری این استان ضمن تکذیب خبر علت دود موجود در آسمان را آتش گرفتن لاستیک اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود کیانی فرماندار اردل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون خبر سقوط یک بالگرد در مناطقه کوهستانی این شهرستان گفت: با وصول خبر احتمال سقوط بالگرد  در شهرستان اردل سریعا نیروهای هلال‌احمر، پلیس، سپاه و  جمعی از مردم محلی برای پیدا کردن لاشه گسیل شدند اما تا کنون نه ردی پیدا شده و نه سقوط از منبع رسمی تایید شده است.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: در بازدید‌های میدانی که توسط نیروهای مردمی صورت گرفته گزارش شده در یکی از کوه‌ها چهار حلقه لاستیک توسط افراد ناشناس آتش زده شده است.

وی بیان داشت:  جست و جو برای شناسایی لاشه ادامه دارد اما آخرین خبر   پیدا شدن چند لاستیک در حال سوختن است.

یکی از مسؤولان فرودگاه شهرکرد نیز از صحت خبر سقوط اظهار بی‌اطلاعی کرده و گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر سقوط بالگرد یا هواپیما در چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است.

گفتنی است مدیرعامل هلال احمر نیز از اعزام تیم‌های ارزیاب خبر داده و اظهار کرده هنوز موردی مبنی بر سقوط بالگرد گزارش نشده است.

انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری سقوط پلیس سپاه شهرستان اردل سقوط بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم