Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه آنالیز کامل و خوبی از آلومینیوم اراک داریم گفت: آلومینیوم و ذوب‌آهن در بازی فردا محتاطانه وارد میدان نمی‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل آلومینیوم در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی در برابر آلومینیوم اراک که طی هفته‌های گذشته نتایج خوبی را کسب کرده سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تیمی هستیم که برای برد بازی می‌کنیم و در جدول رده‌بندی هیچ تساوی نداریم.

وی افزود: معتقدم 3 امتیاز برای بالا آمدن در جدول کمک می‌کند که با توجه به شرایط سال قبل ذوب آهن خیلی مشتاقیم نسبت به سال قبل بالاتر برویم و این بردها سه امتیازی کمک زیادی می‌کند.

تارتار تصریح کرد: تیم فوتبال آلومینیوم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم در یک سوم میانی پرس خوبی انجام می‌دهد و از حمله‌های سریع به خوبی بهره گرفته و با استفاده از اشتباهات حریف به گل می‌رسد و امیدوارم روز کم اشتباهی داشته و به برد و کسب سه امتیاز برسیم.

روایت تصویری تسنیم از دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستانمصاف ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک/ جدال به سود سایر مدعیان

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!