Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: خستگی مسابقات اجازه نمی‌داد تا بتوانند خیلی از تکنیک‌ها را در زمین اجرا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مریم جهان نجاتی بعد از پیروزی برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی هفته سوم لیگ برتر دومین بازی تیم ما بود که برابر سپاهان اصفهان برگزار کردیم و متاسفانه بازیکنان آسیب دیده ما از جام باشگاه‌های آسیا هنوز به تیم اضافه نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در هفته آینده دربی حساسی برابر تیم خاتون بم داریم چون در دربی استان ما همیشه رقابت حساسی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با اشاره به خستگی شاگردانش بعد از حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: خستگی بازی جام باشگاه های آسیا در تیم ما هست و شاگردانم خیلی تلاش کردند که بتوانند نتیجه بهتری را کسب کنند، اما خستگی مسابقات اجازه نمی‌داد تا بتوانند خیلی از تکنیک‌ها را در زمین اجرا کنند.

جهان‌نجاتی افزود: در آغاز لیگ برتر دو بازی سخت داریم. بعد از بازی با سپاهان که هفته گذشته برگزار شد باید با خاتون بم رقابت کنیم و فرصت ریکاوری و فرصت بازگشت بازیکنان آسیب دیده را نداشتیم.

وی در پایان یادآور شد: سپاهان تیم بسیار خوبی است. 90 دقیقه تلاش کردند و بازی خوبی دارند و ما سعی کردیم روند بازی را تغییر دهیم که همین تغییر باعث شد دو گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان: تمام دیدارهای لیگ را رصد می‌کنم/ در صورت حضور تمام بازیکنان در خدمت تیم ملی هستم


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال ایران جام باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: از باشگاه سپاهان بابت در اختیار گذاشتن زمین تمرین و هماهنگی برای نشست خبری قبل از دیدار تشکر می‌کنم؛ فردا یکی از بازی های‌حساس لیگ برای تیم ما است، با شناختی که از سپاهان داریم بازی بسیار سختی است. 

وی افزود: همیشه در بازی‌های بزرگ سربلند بودیم، امیدوارم فردا با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم. 

پورموسوی تصریح کرد: باشگاه نسبت به قضاوت‌های داور این بازی در سال‌های گذشته معترض بود، به نظر من چیدمان باید به شکلی باشد که شبهه به وجود نیاید و وقتی ذهنیت منفی وجود دارد، بهترین کار این است که چنین داوری انتخاب نشود. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من در سال‌های گذشته که مشکل وجود داشته است، در تیم نبودم، این داور‌شمالی است، هفته بعد هم با نساجی بازی داریم و شاید کمی شبهه برانگیز باشد. 

وی در خصوص اظهارات ویسی که منجر به محرومیت او شد گفت: ما هم اعتقاد داریم باید نظارت‌ها بیشتر شود، وقتی الزاماتی در نظر گرفته می‌شود باید برای همه بخش‌ها باشد، برای فردا محروم و مصدوم نداریم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد