Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@12:30:36 GMT

رئیس دانشگاه آزاد: افزایش شهریه نداشتیم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۷۸۴۲

رئیس دانشگاه آزاد: افزایش شهریه نداشتیم

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام والای شهید فخری‌زاده و رونمایی از کتاب «فلسفه اسلامی و فیزیک» و در جمع خبرنگاران گفت: این مراسم درباره شخصی است که مقام معظم رهبری او را دانشمند نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امروز در این مراسم به این مساله پرداختیم که چرا شهید را دانشمند خطاب می‌کنند.

وی افزود: او به دانش روز دیدگاه مبنایی داشت و به دنبال تحول علم با افق مبنایی با نگاه فلسفی بود. فخری زاده در جلسات حکمت و فلسفه حضور داشته و اقداماتی در خصوص علم تمدن ساز داشت و همین او را از سایر شهدا متمایز کرد.

وی درباره انتقال دانشجویان گفت: برای دانشجویان کارشناسی ارشد، بخشنامه اعلام شد و دانشجویان در این ترم در سایت ثبت نام کنند تا در محل زندگی تحصیل کنند.

طهرانچی با بیان اینکه افزایش شهریه نداشتیم گفت: افزایش شهریه سالانه است در صورت بروز شکایت به واحد دانشگاه مراجعه شود. رایزنی‌ها برای کاهش زمان صدور ویزا برای دانشجویان خارجی انجام شده است.

‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره ویزای دانشجویان خارجی ادامه داد: در تمام دنیا مساله صدور ویزا برای این دانشجویان نیازمند صرف وقت است ما با وزارت امور خارجه رایزنی کرده یا زمان صرف شده کاهش یابد.

منبع: ایلنا کد خبر 538778

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهریه دانشجویان افزایش شهریه شهريه دانشگاه افزایش شهریه دانشگاه آزاد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق افزایش شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قم، فاطمه سجادی مسئول جامعه اسلامی واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قم در رابطه با فعالیت جامعه اسلامی در دانشگاه آزاد اینگونه بیان کردند:

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد که به اختصار به آن «جاد» هم می‌گوییم تا حد بسیار زیادی در مسئولین دانشگاه و حتی دانشجویان و حتی حوزه سیاست‌گذاری‌های دانشگاه اثرگذار بوده است. این بخشی که خدمتتان عرض کردم در حوزه دانشگاه است و این در صورتی است که تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه استان قم و مسائل کشوری نظر، ایده و حتی انتقادات خود را به گوش مسئولین رسانده و باعث تغییر و تحولاتی در این دو بخش شده است.

علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های مطالعاتی و کتاب‌خوانی، اردوهای تشکیلاتی و فعالیت‌هایی که در جهت گرد هم آوردن خواهران و ارتقا آن جمع در جهت مبناهای اعتقادی مانند اردوهای «طرح ولایت» و مباحثه در رابطه با سخنان رهبری و برطرف کردن شبهات و خروج ایده‌ها و راهکارها چه برای شخص افراد حاضر در جمع و چه برای دانشگاه و دانشجویان و چه برای استان و حتی ایده‌های کشوری و انتقال آن به افراد مسئول باشد صورت گرفته است. وی ادامه داد: بسیار تلاش شد که جامعه اسلامی برای دانشجویانی که دغدغه‌مند و دلسوزانه در جهت رفع معضلات بودند معرفی شود و دانشجویانی که برای فعالیت‌های این چنینی رغبت نشان می‌دادند آشنایی انجام شود.

فاطمه سجادی تصریح کرد: برای آشنایی دانشجویان در چند بخش فعالیت‌هایی صورت گرفته است؛ بخشی از فعالیت، معرفی چهره به چهره مجموعه و فعالیت‌های آن بود. معرفی‌ها از طریق کارگاه، حلقه‌های مطالعاتی و اردوهای تشکیلاتی صورت می‌گرفت. معمولا در معرفی، از اساتید کمک گرفته می‌شود که این اساتید از ادوار جاد بودند. امروزه اکثریت همچنان فعال فرهنگی محسوب می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228906 برچسب‌ها تشکل‌های اسلامی

دیگر خبرها

  • اخذ موافقت ایجاد دو دانشگاه فرهنگیان در خراسان جنوبی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت