Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تورج شیرزادیان رییس اداره تجهیزات پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۷ تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی در استان گفت: کرمانشاه در زمینه صدور مجوز واحد‌های تولیدی قطبیت غرب کشور را داشته و علاوه بر کرمانشاه، برای واحد‌های تولیدی استان‌های کردستان و ایلام هم مجوز صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: خوشبختانه چندسالی است در این زمینه تفویض اختیار به استان‌ها صورت گرفته و تمام مراحل صدور و تمدید مجوز واحد‌های تولیدی تجهیزات و ملزومات پزشکی در خود استان صورت می‌گیرد.

شیرازدیان بیان داشت: این امر موجب تسهیل در راه اندازی واحد‌های تولیدی شده و امیدواریم در سال‌های آتی آمار تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در استان و غرب کشور رشد چشمگیری داشته باشد.

این مسئول در تشریح تولیدات تجهیزات پزشکی استان، ادامه داد: تولیدات متنوعی داریم، اما از برجسته‌ترین واحد‌های تولیدی تجهیزات پزشکی می‌توان به شرکت "آریان سرنگ" اشاره کرده که انواع سرنگ‌ها را با کیفیت بالا و در حد استاندارد‌های جهانی تولید می‌کند.

شیرزادیان گفت: هم اکنون تمام سرنگ‌های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از این شرکت خریداری می‌شود.

او اظهار داشت: از شرکت‌های مهم دیگر در استان می‌توان به شرکت "بهسو شفا" اشاره کرد که تولید "گچ فایبرگلاس" برای استفاده در موارد شکستگی را برعهده دارد.

شیرزادیان  افزود: این شرکت جزو یکی از سه تا چهار شرکت تولید کننده گچ فایبرگلاس در کشور محسوب می‌شود.

رییس اداره تجهیزات پزشکی استان کرمانشاه واحد تولیدی "ابزارسازان درمانگر" را هم شرکت موفق دیگر در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی عنوان کرد و ادامه داد: این شرکت تولید کننده وسایل تشخیصی بیماری‌های زنان و زایمان است و در این زمینه هم یک ثبت اختراع جهانی دارد.

شیرزادیان به صادرات تجهیزات پزشکی استان هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هم اکنون دو شرکت در استان در زمینه صادرات تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کنند.

رییس اداره تجهیزات پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ظرفیت‌های بسیاری برای راه اندازی واحد‌های تولیدی تجهیزات پزشکی دارد، افزود: مشکل در این زمینه نبود سرمایه گذار است.

او گفت: در حال حاضر ایده‌های بسیاری در زمینه تولید تجهیزات پزشکی داریم، اما سرمایه گذاری نیست و حمایت‌های مالی لازم صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ق

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی واحدهای تولیدی ظرفیت تولید تجهیزات پزشکی استان واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایند‌های قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحد‌های تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آنها جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴