Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ۵۰ هفته ۵۰ پروژه‌ بزرگ در کشور افتتاح می‌شود گفت: تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه به عنوان مهمترین پروژه آماده افتتاح است. - اخبار استانها -

سردار سید‌حسین هوش‌السادات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، از برنامه‌ریزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای افتتاح 50 پروژه بزرگ در 50 هفته ابتدایی دولت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهم‌ترین پروژه آماده افتتاح را پروژه تونل انتقال آب کانی‌سیب به دریاچه ارومیه عنوان کرد و گفت: این پروژه در حوزه محیط زیست کشور بسیار حائز اهمیت است.

معاون بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء: تفکر بسیجی در پهنه جهان اسلامی گسترش‌ یافته استفرمانده سپاه عاشورا: قرارگاه خاتم و شهرداری تبریز همکاری کنندقرارگاه خاتم‌الانبیاء در 5 پروژه با شهرداری تبریز همکاری می‌کندواگذاری پروژه‌های شهر تهران به قرارگاه خاتماقدام شرکت مس و قرارگاه خاتم در راستای عمل به بیانیه گام دومقرارداد مگاپروژه احداث کارخانجات تولید کاتد مس سونگون با قرارگاه خاتم الانبیا به امضارسید

فرمانده قـرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با تاکید بر اینکه پروژه‌های مهم راه‌سازی، صنعتی و معدنی مهم و بزرگ در کشور به زودی به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: قرارگاه سازندگی در پروژه انتقال آب ارس تا مرند در حال فعالیت است و برای رسیدن به تبریز نیاز به تکمیل قرارداد است. 

سردار هوش‌السادات،  پروژه‌های محرومیت‌زدایی را یادآور شد و گفت: ساخت مسکن محرومان، اهدای بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی و کمک‌های درمانی و بهداشتی در مناطق محروم کشور توسط قرارگاه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام /111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سازندگی خاتم قرارگاه خاتم انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است