Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:15:57 GMT

بازگشت خانم گل فوتبال بعد از خداحافظی!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۰۹۸۳۸

بازگشت خانم گل فوتبال بعد از خداحافظی!

خانم گل فوتبال ایران بعد از خداحافظی اش دوباره به میادین برگشت.

به گزارش "ورزش سه"، سارا قمی مهاجم گیلانی و 34 ساله فوتبال زنان ایران که سالها در این عرصه توپ زد و فعالیت داشت، سال گذشته تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.


این ستاره 34 بار در ترکیب تیم ملی ایران هم بازی کرده و 10 گل به ثمر رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در نهایت آذرماه 99 تصمیم به خداحافظی از فوتبال زنان گرفت.


با این حال یکسال بعد از خداحافظی اش نام این بازیکن باتجربه در فهرست مدعوین به تیم ملی بزرگسالان قرار گرفته است. مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی زنان تصمیم گرفته برای اردوی آینده این تیم از همه پتانسیل های خود بهره ببرد و به همین خاطر از قمی درخواست کرده با وجود خداحافظی به میادین برگردد.


حالا قمی نیز بعد از یکسال به ترکیب تیم ملی زنان برمی گردد و امیدوار است همچون گذشته بتواند در خط حمله ایران عملکرد خوبی را به جا بگذارد.

فوتبال بانوان سارا قمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان سارا قمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۰۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از مرحله پلی‌اوت سوپرلیگ والیبال روسیه، تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران توانست با نتیجه سه بر صفر مقابل نیژنی نووگورود پیروز شود.

اورال اوفا در این دیدار آسان و آخر خود ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 20 پیروز شد تا بالاخره لیگ این فصل روسیه را با رتبه سیزدهمی به پایان برساند. این پیروزی برد چهاردهم اورال اوفا در این فصل بود.

میلاد عبادی‌پور نیز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد. عبادی‌پور در کنار اوروش کواچوویچ بهترین‌های اورال اوفا در فصل فاجعه‌بار این تیم بودند. میلاد احتمالا از سال آینده راهی تیم چستخووا لهستان خواهد شد تا پس از دو سال دوری از این لیگ دوباره در پلاس لیگای لهستان به میدان برود. سرمربیگری چستخووا بر عهده ایگور کولاکوچوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است.

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!