Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،حسن صبوری مدیرکل راه و شهرسازی قم  گفت: با توجه به تامین زمین و الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری به شهر قم سامانه ثبت‌نام برای هم استانی‌های قمی باز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم اضافه کرد: متقاضیان مسکن در استان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثمن به نشانی https://saman.mrud.ir/ سامانه جهش تولید مسکن، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبوری  بیان کرد: در مرحله اول، متقاضیان می‌توانند در شهر‌های قم، کهک، سلفچگان و دستجرد نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی قم بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی هیچ‌گونه محدودیتی برای پذیرش متقاضیان وجود ندارد و تلاش می‌شود تا تمامی متقاضیان حائز شرایط از امکانات ایجاد شده بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: بنا بر اعلام دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت‌نام به شکل شبانه‌روزی برای متقاضیان فراهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم  گفت: متقاضیان فاز دوم که پیش از این در شهر امیرکبیر ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل به ثبت‌نام در شهر قم باید نسبت به انصراف خود از آن مرحله اقدام و در مرحله جدید ثبت‌نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم یادآورشد: متقاضیانی که در مراحل قبل در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند نیاز به انصراف و ثبت‌نام مجدد ندارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش مسکن راه وشهرسازی مدیرکل راه و شهرسازی قم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی