Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس هم دولت در سایه است چون کمیسیون‌های مجلس مربوط به وزارتخانه‌هاست. اگر نقدها مثبت باشد و پیشنهاد و راه حل ارائه دهند خوب است. به جای اینکه کسانی بدون حرف‌های کارشناسی موضع‌گیری کنند.

«حمیدرضا ترقی»، چهره سیاسی اصولگرا و عضو حزب موتلفه اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با ادعای برخی چهره‌ها و احزاب سیاسی مبنی بر اینکه با تشکیل دولت در سایه، دولت سیزدهم را همراهی می‌کنند، گفت: من نمی‌دانم چه کسی دولت در سایه را تشکیل داده اما اگر مفهوم دولت در سایه این باشد که به موازات هر وزارتخانه‌ای یک تیم کارشناسی تشکیل شود و آن تیم به صورت تخصصی مسائل آن حوزه را مورد دقت و بررسی و رصد قرار دهد و نقاط قوت آن را استخراج و برای آن پیشنهاداتی تهیه کند و به دولتمردان ارائه دهد و کار کارشناسی انجام بدهد این قطعا کار مثبت و مفیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اگر از این نگاه برخورد کنیم، مجلس هم دولت در سایه است. چون کمیسیون‌های مجلس مربوط به وزارتخانه‌ها است. اگر نقدها مثبت باشد و پیشنهاد و راه حل ارائه دهند، خوب است. به جای اینکه کسانی بدون حرف‌های کارشناسی  موضع‌گیری کنند.

ترقی تاکید کرد: اما اگر مفهوم دیگری از دولت در سایه مد نظر باشد  و مجموعه دیگری ایجاد شود تا به دولت ضربه بزند طبیعتا نمی‌توان به آن دولت در سایه گفت، چون در تقابل با دولت شکل گرفته است.

عضو حزب موتلفه یادآور شد: به نظر من در مورد حزب‌ها این ادعا بیشتر تبلیغات است تا واقعیت و احزابی که در این زمینه براساس این نگاه کار می‌کنند طبیعتا وقتی نقد می‌کنند به همراه آن پیشنهادی ارائه می‌دهند و به دنبال بهره‌برداری تبلیغاتی نیستند. من فکر نمی‌کنم این مساله واقعیتی فیزیکی داشته باشد بلکه بیشتر تبلیغات است و گفتن حرف‌های غیر واقعی.

وی ادامه داد: کمک به دولت طرفینی است و اگر احزاب آمادگی کمک داشته باشند. از آن سو دولت هم باید مطالبه داشته باشد و استقبال کند، نمی‌توان یک طرفه کمک کرد. این تعامل باید دو طرفه باشد.

ترقی با تاکید بر تعامل استثنایی میان قوا در حال حاضر گفت: اصولگراها و نیروهای انقلاب باید بدانند شرایط کنونی بعد از چهل سال، شرایطی استثنایی است که قوای سه گانه این‌طور با هم در کمک و هم‌افزا هستند پس محکوم به موفقیتند و اگر نتوانند در چنین شرایطی مشکلات مردم و کشور را حل کنند و نتوانند از پس این مشکلات بر آیند ناکارآمدی و ضعف آنها نه تنها به ضرر نیروهای انقلاب بلکه به ضرر اسلام هم تمام خواهد شد. باید همه تلاش خود را بسیج کنند که در چند بعد به دولت کمک کنند؛ یکی تامین نیروی انسانی مورد نیاز دولت است چون دولت برای تحقق اهداف خود به نیروی انسانی معتقد و پایبند به اصول و ایده‌هایش نیاز دارد.

وی در پایان گفت: ارائه پیشنهاد و راه حل برای مشکلات کشور یکی دیگر از نکاتی است که نیروهای انقلاب باید مدنظر داشته باشند و به نظر می‌رسد این کار نیز از احزاب بر می‌آید و باید کمک کنند چون پیچیدگی‌هایی در حوزه اقتصاد و فرهنگ سیاسی در کشور داریم و دولت باید سعی کند با استقبال از این نظرات کار خود را به سمت اصلاح و تامین نظر مردم پیش ببرد.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا احزاب سیاسی دولت کارشناسی مجلس مد تبلیغات انقلاب سه گانه مشکلات مردم مشکلات نیروی انسانی اقتصاد اصلاح طلب اصولگرا حمیدرضا ترقی دولت در سایه دولت در سایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش طرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود. از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد. بارسلونا که فصل پیش دومین قهرمانی تاریخ خود در لیگ قهرمانان زنان اروپا را کسب کرد، امیدوار است بتواند انتقام آن فینال را از پرافتخارترین تیم تاریخ رقابت ها بگیرد و برای دومین سال متوالی قهرمان شود. در حال حاضر لیون با 8 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در لیگ قهرمانان زنان اروپاست. بارسلونا 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کارنامه دارد که همه آن ها مربوط به چهار دوره اخیر است. باید دید کدام یک به تعداد قهرمانی های خود اضافه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • وطن من| سایه خوش
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود